اخبار داغ

گلر بوشهری اولین ایرانی تاریخ که سه بار کاندید بهترینهای دنیا شد

گلر بوشهری اولین ایرانی تاریخ که سه بار کاندید بهترینهای دنیا شد
دروازبان بوشهری تیم ملی فوتسال ایران که برای بار سومین سال پیاپی نامش در میان ۱۰ دروازبان برتر دنیا قرار گرفته است اظهار امیدواری کرد در انتخابات و رای گیری امسال رعایت انصاف شود تا او هم در میان سه نفر برتر قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، علی رضا صمیمی دروازبان بوشهری تیم ملی فوتسال ایران که برای بار سومین سال پیاپی نامش در میان ۱۰ دروازبان برتر دنیا قرار گرفته است اظهار امیدواری کرد در انتخابات و رای گیری امسال رعایت انصاف شود تا او هم در میان سه نفر برتر قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

صمیمی جمعه شب روی خط برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش با بیان این مطلب گفت: سایت فوتسال پلانت که معتبرترین منبع فوتسال دنیا می باشد برای سومین سال پیاپی نام مرا در لیست بهترینها قرار داده و برایم افتخاریست که من اولین ایرانی هستم که برای سه سال متوالی نامش در این رای گیری قرار گرفته است.

,

, ,

صمیمی ادامه داد: خیلی خوشحال هستم و این برایم افتخاری بزرگ است که نامم در این لیست قرار دارد و از بچه های تیم ملی و باشگاهم مس سونگون هم تشکر می کنم که بدون کمک آنها این اتفاقات رخ نمیداد.

,

این بازیکن بوشهر ی تیم ملی فوتسال ادامه داد: هر ساله اواخر سال میلادی بهترینهای دنیای فوتسال انتخاب می شوند و همه کارشناسان و مربیان بزرگ این رشته رای گیری خواهند کرد.

,

, ,

علی رضا صمیمی خاطر نشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم بوشهر بتوانم باز هم نام ایران و استانم را در دنیا مطرح کنم.

,

وی افزود: واقعیت این است که سطح فوتسال آسیا از اروپا پایین تر می باشد و همین کار من را سخت می کند چرا که جام باشگاه های اروپا بیش از بازی های آسیایی دیده می شود اما امیدوارم امسال انصاف در رای گیری ها بیش از گذشته رعایت شود و من در میان سه گلر برتر دنیا قرار بگیرم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه