اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی ماکو خبر داد؛

بیش از ۲ میلیارد ریال صدقه در ماکو جمع آوری شد

بیش از ۲ میلیارد ریال صدقه در ماکو جمع آوری شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی ماکو گفت: ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صدقه در این شهرستان جمع آوری شده ،که درسرفصلهای مختلف درمانی ،تحصیلی ،جهیزیه،عمرانی مددجویان محترم شهرستان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  محمد محمد نژاد درگفت و گو با خبرنگار اروم نیوز،  با بیان اینکه سال گذشته ۱۳۳ میلیون تومان با همت خیرین جمع آوری شده بود، گفت: در ۸ ماه نخست سال جاری،۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صدقه در این شهرستان جمع آوری شده ،که درسرفصلهای مختلف درمانی ،تحصیلی ،جهیزیه،عمرانی مددجویان محترم شهرستان هزینه شده است البته درمقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۱۰۰ درصدی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به آمار کودکان دارای سوء تغذیه شهرستان ماکو، افزود: تعداد ۱۲۰ کودک شناسایی شده دارای سوء تغذیه در  شهرستان ماکو وجود دارد که باهمکاری شبکه بهداشت سالانه ۱۲۰ میلیون تومان سبد غذایی از طرف کمیته امداد برای این کودکان مساعدت میگردد .

,

رئیس کمیته امداد امام  (ره) ماکو، تصریح کرد: هدف از اهدای سبد غذایی به این کودکان ، کامل شدن منحنی رشد آنها می باشد تا درآینده خدای نکرده به کودک معلول تبدیل نشوند .

,

وی، با اشاره به آمار خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در ماکو، خاطر نشان کرد: جمعیت شهرستان از لحاظ خانوار ۷٫۰۴ درصد و ۳٫۵۲ از نظر جمعیتی تحت پوشش کمیته امداد ماکو بوده و از تمامی خدمات بهره مند هستند.

,

محمدنژاد، حضور خیرین و مددجویان را در کمک به رسیدن اهداف کمیته امداد امام خمینی بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: با کمک خیرین کمیته امداد، ماکو نسبت به سایر شهرهای همجوار در امداد رسانی مالی به نیازمندان تحت پوشش خود موفق تر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه