اخبار داغ

مسئول سازمان حمل و نقل همگانی سردشت:

نجات معجزه آسای راننده تاکسی در سردشت

نجات معجزه آسای راننده تاکسی در سردشت
مسئول سازمان حمل و نقل همگانی سردشت گفت: تاکسی مسیر سردشت بە ربط که در دریاچە سد این شهرستان سقوط کرده بود راننده بە طور معجزه آسایی نجات پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیروان قادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: امروز یکی از تاکسی های مسیر سردشت بە ربط به هنگام خروج از پل شهدای شیمیایی از لحاظ فنی (در رفتن سیبک) دچار مشکل شده و بە علت نبود گاردریل در آن محل، به داخل آب سقوط کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: این رانندە ٤۰ سالە و اهل روستای قولتی بە محض ورود بە داخل آب به سرعت شیشه خودرو را شکستە و چون به فنون شنا آشنا بوده خود را از مهلکە دور می کند.

,

مسئول سازمان حمل و نقل همگانی سردشت، اضافه کرد: خوشبختانه راننده تاکسی در صحت و سلامت بوده و شب گذشته هم خودروی غرق شده توسط جرثقیل از آب بیرون آورده شد که از نظر مادی دچار خساراتی شده است.

,

شهر سردشت دارای ۹۷۰ تاکسی تلفنی، گردشی و روستایی است.

,

پل شهدای شیمیایی سردشت با طول ۳۶۸ متر و ارتفاع ۳۶ متر مرتفع ترین پل شمالغرب کشور است.

,

دریاچه سد سردشت ۳۰ کیلومتر طول دارد.

,

سد سردشت خاکی و دارای ۳۰ کیلومتر طول بوده و همچنین دارای نیروگاه ۱۵۰ مگاواتی است که در روزهای آینده آبگیری آن به اتمام می رسد.

,

از آب ذخیره شده در پشت این سد، آب شرب شهرهای سردشت و ربط تامین می شود و بخشی نیز برای آبیاری اراضی پایین دست اختصاص پیدا می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه