اخبار داغ

افزایش وام مسکن انبوه‌سازان/آغاز پرداخت وام جدید از هفته آینده

افزایش وام مسکن انبوه‌سازان/آغاز پرداخت وام جدید از هفته آینده
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش وام مسکن انبوه‌سازان به ۱۱۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: از هفته آینده فرآیند پرداخت وام آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ عشایری با یادآوری این‌که پیرو بازدید از استان ها و جلساتی که با کانون انبوه سازان، توسعه گران و سازندگان حرفه ای و تسهیلگران کشور برگزار شد متوجه کسری 4000 میلیارد تومانی در بودجه برنامه بازآفرینی شهری شدیم، اظهار کرد: با تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب بر موضوع و مساعدت سران سه قوه در نهایت اجازه دریافت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی داده و ماه گذشته مقدمات دریافت این مبلغ فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه از ماه گذشته دریافت این منابع به صورت روزانه پیگیری می شود، افزود: جلساتی با مسئولان بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه برگزار و شماره حساب شرکت نیز داده شد تا این مبلغ واریز شود.
,
 
,
وام خرید مسکن 2برابر می‌شود
, وام خرید مسکن 2برابر می‌شود,
 
,
وی تصریح کرد: طی جلسه ای با کمیسیون اقتصاد مجلس، بانک مسکن و وزیر راه و شهرسازی، توافق شد برای انبوه سازان و سازندگان حرفه ای 70میلیون تومان وام بدون سپرده گذاری با سود 18 درصد علاوه بر وام 40 میلیون تومانی با نرخ سود 9 درصد در نظر گرفته شود. در مجموع وام ساخت مسکن برای انبوه سازان به 110 میلیون تومان بالغ می شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه از هفته آینده فرآیند اعطای وام آغاز می شود، اظهار کرد: به تدریج صدور پروانه ها آغاز و بلافاصله افراد به بانک معرفی می شوند و قراردادها منعقد و از ماه آینده رسما پرداخت این وام ها آغاز می شود.
,
 
,
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وامی با مبلغ 60میلیون تومان نیز بعد از ساخت در اختیار خریداران قرار می گیرد، بیان کرد: با همکاری بانک این امکان ایجاد شده است تا اطلاعات افرادی که در صندوق یکم سپرده گذاری کردند در اختیار توسعه گران قرار بگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه