اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خبرداد؛

حمایت از پایان نامه های دانشجویی در اردبیل

حمایت از پایان نامه های دانشجویی در اردبیل
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل با اشاره به حمایت از پایان نامه های دانشجویی، گفت: وظیفه ماست که دانشجویان را به سمت تحقیقاتی که مباحث روز جامعه و مشکلات دستگاه های اجرایی است سوق دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،قاسم رحیمی صبح امروز  در جلسه  بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی استان و ارایه راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود با هدف حفظ اشتغال موجود، ضمن مهم برشمردن مباحث پژوهشی در کلیه زمینه ها تشکیل این جلسه را بسیار مفید و مؤثر ارزیابی کرد و اظهار داشت: انتظار می رود نتایج این طرح پژوهشی در تصمیم گیری های استانی بویژه در جلسات کارگروه اشتغال استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید راهگشا و مفید باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان در چند سال اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، افزود: شناسایی این مشکلات و ارائه راهکارهای برون رفت از این وضعیت با هدف حفظ اشتغال موجود ، ضرورت انجام تحقیق در این خصوص را نشان می دهد.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل، گفت: این اداره کل آماده حمایت از طرح های پژوهشی حوزه کار و تعاون می باشد.

,

رحیمی در این جلسه تصریح کرد: اتاق فکر این کمیته شامل مجموعه ای از صاحب نظران و کارشناسان خبره به منظور بررسی،پژوهش، آسیب شناسی و ارائه مشاوره و ایده، برای مسایل حوزه های مربوط به وزرات متبوع است .

,

وی افزود: هدف از تشکیل این کمیته، نیازسنجی و اولویت بندی موضوعات تحقیقاتی،اجرای طرح های آموزشی در سطوح (میکرو پروژه – متوسط – بزرگ)،حمایت از پایان نامه های دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در راستای اهداف وزارت متبوع واجرای آموزش ضمن خدمت همکاران به صورت جامع و یکپارچه است.

,

وی یادآور شد: تغییر در دیدگاه علمی و ایجاد نگاه کاربردی،  می تواند تغییر در روند علمی دانشجویان ایجاد کند؛ وظیفه ماست که دانشجویان را به سمت تحقیقاتی که مباحث روز جامعه  و مشکلات دستگاه های اجرایی است سوق دهیم.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود : با توجه به رویکرد جدید وزارت متبوع در بحث آموزش و پژوهش و با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود ، تغییرات لازم در پیشبرد بهتر روند علمی به سطوح بالاتر را اجرایی کنیم.

,

وی بیان کرد: از جمله مهمترین فعالیت های این کمیته، نیازسنجی و تدوین اولویت های آموزشی و پژوهشی استان و هدایت فعالیت های تحقیقاتی به سمت دانش اجتماعی وزارت متبوع است و امید است در این مسیر با کاربردی نمودن نتایج پژوهش ها، راهبردهای موثر در جهت حل مسائل ارائه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه