اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

باند خانوادگی توزیع کننده مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند

باند خانوادگی توزیع کننده مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از شناسایی و دستگیری باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر با 8 کیلوگرم تریاک خبر‌داد‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: سوداگران مرگ برای رسیدن به مقاصد شوم خود حتی به خانواده خود نیز رحم نکرده و آنان را در این بلای خانمان سوز گرفتار می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر گفت: با کار فنی پلیس مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه دار و تحت تعقیب مواد مخدر اهل و ساکن یکی از استانهای غرب کشور قصد انتقال یک محموله مواد مخدر به سمت زنجان را دارد که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان افزود: با بررسی موضوع دستور بازداشت وی از طریق مراجع قضائی صادر و پلیس اقدامات خود را برای دستگیری این متهم آغاز کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد این متهم به همراه خانواده خود قصد دارد مواد مخدر را به  وسیله یک دستگاه خودروی پراید منتقل کند.

,

بابایی با اشاره به اینکه ماموران این خودرو را در اتوبان زنجان- قزوین شناسایی متوقف و مورد بازرسی قرار دادند‌ افزود: در بازرسی از سواری پراید مقدار 8 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه