اخبار داغ

از سوی بانک مهر اقتصاد صورت گرفت؛

پرداخت ۳۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به کرمانشاهی‌ها

پرداخت ۳۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به کرمانشاهی‌ها
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه از پرداخت 30 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به کرمانشاهی‌ها در سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد ، محمد صفا میرزایی امروز یکشنبه در نشستی خبری که در محل سرپرستی شعب بانک مهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با شعار"مهر ایران، گامی بزرگ در مسیر اشتغال های کوچک" در مدت 11 سال فعالیت خود با پرداخت 4 میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه از کسب و کارهای خرد حمایت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,


مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه افزود: این بانک با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی در راستای توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی قشرهای مختلف جامعه و همچنین تلاش برای فقرزدایی و رفع محرومیت های اقتصادی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار فعالیت می کند.

میرزایی ارزش ریالی این 4 میلیون فقره وام در طی این مدت را 224 هزار میلیارد اعلام کرد وبیان داشت: بیش از 5 هزار و 800 میلیون نفر از ابتدای تاسیس تا کنون در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده گذاری کرده اند و مانده منابع این بانک تا کنون بیش از مبلغ 131 هزار و 823 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر 750 هزار فقره وام قرض الحسنه پرداخت شده است و برنامه این بانک در سال 97 پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به یک میلیون نفر با اعتباری بالغ بر 100 هزلر ریال است که تا کنون بالغ بر 700 هزار فقره به ارزش 75 هزار میلیارد ریال آن محقق شده است.

میرزایی یادآور شد: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در راستای مسئولیت های اجتماعی از اولویت های این بانک است که پرداخت 33 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار یکی از این اقدامات است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه دارای 27 شعبه است، گفت: تا کنون توانستیم بیش از 171 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ 12.5 هزار میلیارد ریال به مردم استان پرداخت کرده است.

وی آمار تسهیلات استان را در سال 97 بیش از 30 هزار فقره وام عنوان کرد و افزود: در این راستا حدود 4 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه در خصوص پرداخت وام ازدواج اذعان داشت: به جرئت می توان ادعا کرد مشتریانی که این بانک را برای دریافت وام ازدواج انتخاب کرده اند در صف انتظار قرار نمی گیرند و سال گذشته 67 میلیارد و 500 میلیون تومان وام ازدواج پرداخت شده است.

میرزایی همچنین از پرداخت 2 هزار فقره تسهیلات 50 میلیون ریالی به زلزله زدگان سخن گفت و افزود: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و برای تامین بخشی از وسایل ضروری و مورد نیاز زلزله زدگان در اختیار آن ها قرار گرفت.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه همچنین از احداث سه باب مدرسه و سه خانه بهداشت در مناطق زلزله زده خبر داد و اظهار داشت: برای ساخت هر یک از این مدارس و خانه های بهداشت یک هزار و 500 میلیون ریال و در مجموعا 9 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

اانتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه