اخبار داغ

بازیکن مطرح ماشین سازی:

به پیمان گفتم اگر ۲ گل بزنی سیبیلم را می‌تراشم!/ پوشیدن پیراهن تراکتورسازی افتخار است

به پیمان گفتم اگر ۲ گل بزنی سیبیلم را می‌تراشم!/ پوشیدن پیراهن تراکتورسازی افتخار است
مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید، این تیم با نتیجه‌ای که مقابل پدیده کسب کرد نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سید احمد موسوی یکی از چهره‌های درخشان و البته متفاوت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. از این نظر متفاوت که او با سیمایی جالب و با سیبیل در میادین حاضر می‌شود و با این شکل و شمایل جلب توجه می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این بازیکن 26 ساله با بازی‌های خوب خود در سمت راست خط دفاعی سبزقبایان توانسته است این نقطه از ترکیب تیمش را بیمه کند و در پی نمایش‌هایی که در طول نیم‌فصل اول داشت، حالا شایعاتی مبنی بر احتمال پبوستن او به تیم همشهری یعنی تراکتورسازی به گوش می‌رسد.

,

پس از درخشش این بازیکن در بازی مقابل پدیده مشهد که با دو ارسال کرنر موجب گلزنی هم‌تیمی‌های خود شد، گفت‌وگویی با وی پیرامون همین بازی، شرایط تیمش در نیم‌فصل اول و همچنین شایعات انتقالش به تراکتورسازی انجام داده‌ایم که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

,

پدیده سازماندهی خوبی داشت

, پدیده سازماندهی خوبی داشت,

سیداحمد موسوی با اشاره به تساوی تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: در مشهد بازی خوبی با تیم پدیده انجام دادیم و توانستیم به یک امتیاز بازی برسیم، البته با کمی دقت می‌توانستیم به پیروزی برسیم. به نظرم این تیم سازماندهی خیلی خوبی داشت و حضورش در بالای جدول شانسی نبوده است.

,

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ما آنالیز خوبی از حریف انجام داده بود که در نیمه اول غافلگیر شده و در دقیقه 3 گل خوردیم، اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و بهتر بازی کنیم. ما در مقابل پدیده صدرنشین دو بار عقب افتادیم و جبران کردیم که این نشان می‌دهد تیم ما پتانسیل و حرف زیادی برای گفتن دارد.

,

به پیمان گفتم اگر 2 گل بزنی سیبیلم را می‌تراشم!

, به پیمان گفتم اگر 2 گل بزنی سیبیلم را می‌تراشم!,

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره پاس گل‌ خود در این دیدار نیز گفت: خدا را شکر می‌کنم در این بازی و نتیجه‌ای که گرفتیم نقش داشتم. از طرفی خوشحال شدم که پیمان بعد از مدت‌ها در نقش گلزن ظاهر شد چراکه در روحیه‌اش تاثیر منفی گذاشته بود ولی با صحبت‌هایی که آقای مهاجری انجام داد و روحیه‌ای که هر روز در تمرین به پیمان می‌دادم خدا را شکر جواب داد.

,

موسوی تأکید کرد: مشهد همیشه برای پیمان خوش‌یمن بوده و پارسال هم در این شهر گل زد و امسال بازهم در جوار آقا امام رضا (ع) به دوران خوبش برگشت. قبل از بازی به خود پیمان گفتم اگر امروز 2 گل بزنی، سیبیلم را می‌تراشم! که متاسفانه یا خوشبختانه فقط یک گل زد {با خنده}.

,



 

,
, ,
,

مهاجری به ماشین‌سازی انگیزه داد

, مهاجری به ماشین‌سازی انگیزه داد,

این بازیکن با بیان اینکه نتایج اول فصل ماشین‌سازی تحت تاثیر مسائل مالکیتی قرار گرفته بود، به شرایط تیمش در نیم‌فصل نخست پرداخت و خاطرنشان کرد: متاسفانه آقای کریمی با تیمی که بسته شد نتوانست نتایج لازم را بگیرد ولی جا دارد به ایشان هم خسته نباشید بگویم، اما آقای مهاجری با حضورش در ماشین‌سازی انگیزه را به بازیکنان تزریق کرد و بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفتند. باتوجه به وضعیتی که تیم داشت همه بازیکنان و کادرفنی برای موفقیت تیم همدل شدند و همین باعث شد نسبتا نتایج خوبی کسب کنیم.

,

مدافع لرستانی سبزقبایان تبریز عنوان نمود: ما در بعضی بازی‌ها مثل بازی با تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و سایپا بدشانس بودیم و می‌توانستیم به راحتی هر سه امتیاز بازی‌ها را از آنِ خود کنیم ولی همان طور که گفتم بدشانسی و عدم تمرکز و استرس اجازه نداد نتایج لازم را بگیریم.

,

پوشیدن پیراهن تراکتورسازی افتخار است

, پوشیدن پیراهن تراکتورسازی افتخار است,

موسوی در واکنش به شایعات پیوستن به تیم تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم‌فصل دوم لیگ برتر اذعان داشت: من هم این موضوع را فقط در رسانه‌ها شنیدم و تا به حال نیز هیچ صحبتی برای حضور در این تیم با من نشده است. قطعا پوشیدن پیراهن تیم بزرگی چون تراکتورسازی برای هر بازیکنی افتخار است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

,

خدا را شکر اول فصل در تبریز ماندگار شدم

, خدا را شکر اول فصل در تبریز ماندگار شدم,

وی که در ابتدای فصل راهی پارس جنوبی جم شده بوده و در ادامه دوباره به ماشین‌سازی بازگشت، در خاتمه درباره این رفت و برگشت خود نیز توضیح داد: متاسفانه اول فصل مشاوره‌های خوبی نداشتم و برای مدت کوتاهی به جم رفتم ولی خدا را شکر فاصله زیادی بین من و ماشین‌سازی ایجاد نشد و دوباره به تبریز برگشتم. الان هم خوشحالم در این شهر بازی می‌کنم و شرایط خوبی دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه