اخبار داغ

سخن نمایندگان با استاندار جدید آذربایجان‌شرقی؛

استاندار باید دنبال جذب اعتبار از مرکز باشد

استاندار باید دنبال جذب اعتبار از مرکز باشد
نماینده میانه می‌گوید استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در جلسه مجمع نمایندگان قول داده است برای پیشرفت کارها تیم قوی و کاربلد تشکیل دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، یعقوب شیویاری ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در پاسخ به این سوال که عملکرد 14 ماهه‌ی استاندار سابق آذربایجان‌شرقی را چگونه ارزیابی می‌کند، ابراز داشت: از حق نگذریم مجید خدابخش مردی بسیار پاکدست و کاربلد بود و تعامل خوبی با تک تک نمایندگان داشت استان داشت؛ شخصاً از اقدامات موثر و پیگیری‌های او رضایت دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار سابق آذربایجان‌شرقی در توسعه‌ی مراکز بهداشت و درمان شهرستان میانه، خاطرنشان ساخت: خدابخش از جمله‌ی کسانی بود که تاسیس اورژانس هوایی در میانه را پیگیری می‌کرد و دیروز شاهد تحقق این وعده بودیم.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چه انتظاراتی از استاندار جدید آذربایجان‌شرقی دارد، توضیح داد: در آخرین جلسه‌ای با محمدرضا پورمحمدی داشتیم خواهان تعامل او با نمایندگان و پیگیری پروژه‌ها و مشکلات شدیم؛ استاندار جدید شخصیتی علمی و دانشگاهی است و امیدواریم عملکرد شایسته‌ای از خود برجای بگذارد.

,

وی تاکید کرد: استاندار به‌تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و نیازمند تیمی قوی و کاربلد است که برای حل مشکلات وقت بگذارد، آقای پورمحمدی قول داده‌اند این تیم قوی را تشکیل دهند و در رأس آن شخصاً برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی و بهداشتی دنبال جذب اعتبار باشند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه