اخبار داغ

معاون عمرانی شهرداری تبریز؛

برای تکمیل مقبره‌الشعرا باید از اعتبارات دولتی کمک بگیریم

برای تکمیل مقبره‌الشعرا باید از اعتبارات دولتی کمک بگیریم
اسحقی گفت: سازه‌ی مقبره‌الشعرا در حال تکمیل است اما برای پیشبرد فازهای بعدی آن نیازمند بودجه دولتی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حسین اسحقی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز در تشریح عملکرد 9 ماهه‌ی معاونت عمرانی شهرداری تبریز با بیان اینکه پروژه‌های اتاق تبریز، مرکز همایش‌های بین المللی و سازه‌ی مقبره الشعرا در حال اتمام و تکمیل نواقص می‌باشد، ابراز داشت: در مقبره‌الشعرا هزینه‌های زیادی را تاکنون متحمل شده‌ایم و برای پیشبرد فازهای بعدی آن باید  از بودجه دولتی کمک بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی پروژه اتوبان ولایت و ساماندهی ایستگاه‌های بی‌آرتی را از دیگر طرح‌های در دستور کار معاونت عمرانی شهرداری تبریز خواند و خاطرنشان ساخت: امسال هشت ایستگاه را به طور کامل استاندارد کرده‌ایم و سال آینده نیز سه ایستگاه برای استانداردسازی در نظر گرفته‌ایم زیرا نود درصد مشکلات از ایستگاه‌هاست و بعد از آن بهسازی مسیرها را شروع خواهیم کرد.

,

معاون عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه احداث ایستگاه آتشنشانی گلکار یکی دیگر از اقدامات هشت ماهه اول شهرداری است، عنوان کرد: از نظر ایستگاه‌های آتش‌نشانی مشکلی وجود ندارد و اما باید در بودجه سال آینده برای تکمیل این ایستگاه‌ها اعتبار در نظر گرفته شود.

,

وی تعداد سرویس‌های بهداشتی در تبریز را ۲۱۲ عدد نامید و با اعلام اینکه پنجاه درصد از آنان مشکلات تکمیلی و نگهداری دارند، افزود: ۱۳۳ مکان ورزشی در تبریز وجود دارد و زیرساخت‌های ورزش همگانی بسیار مناسبی داریم.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون دوازده پارک محله‌ای از ابتدای امسال افتتاح شده است، یادآور شد: تکمیل و مسقف سازی گلزار شهدا در دست اقدام می‌باشد و فاز دو مسقف سازی و اجرای حسینیه و محوطه سازی پارک شمیم پایداری نیز در دست انجام است.

,

وی با بیان اینکه بعد از ۲۷ سال پیشرفته‌ترین کارخانه تولید آسفالت در تبریز احداث شده است، اظهار داشت: تنها ۴ درصد از بودجه عمرانی مربوط به آسفالت است اما آسفالت ریزی بیشترین میزان اثر را در قضاوت مردم از عملکرد شهرداری دارد و تمام آسفالت ریزی‌ها امسال به شکل اصولی و علمی اجرا شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه