اخبار داغ

پایین نگهداشتن قیمت نفت در عوضِ پرداخت خونبهای خاشقچی

پایین نگهداشتن قیمت نفت در عوضِ پرداخت خونبهای خاشقچی
بدون سقوط صادرات نفتی ایران، تولید مازاد نفتیِ عربستان، بازارهای جهانی را در مدت زمان کوتاهی نسبت به خرید نفت، بی میل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ روزنامه رأی الیوم گزارشی مبنی بر معامله های پنهانی ترامپ و عربستان سعودی برای پایین نگهداشتن بهای نفت منتشر کرد. این روزنامه نوشت که این دو کشور طی 13 ماه گذشته سعی در اثرگذاری بر قیمت نفت و نگهداشتن آن در پایین ترین حد خود داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

رئیس جمهور آمریکا با نشان دادن چراغ سبز به افزایش تولید نفت عربستان سعودی و سرپوش نهادن بر مرگ خاشقچی، محمد بن سلمان را مدیون خود ساخت. ترامپ اشتباهات استراتژیک دیگری چون اعمال تحریم های شدید بر ایران داشته است.

,

بدون سقوط صادرات نفتی ایران، تولید نفت عربستان سعودی افزایش می یابد و امارات متحده عربی محموله نفتی آمریکا که با قیمت روزِ بازار نفت جهانی انجام شده را می خرد.

,

گرایش بالا برای تولید نفت بیشتر، تقاضا را کاهش داده و به خاطر پیشرفت های اقتصادی اندک برخی کشورها، بهای نفت به طور مؤثر قابل پیش بینی نیست.

,

به نقل از truth، تولید مازاد نفتی، بازارهای جهانی را در مدت زمان کوتاهی نسبت به خرید نفت، بی میل کرده است. اما به نظر می رسد که آمریکا و عربستان سعودی، دو بازیگر اصلی این رقابت، بازی بُرد-بِرد را با روسیه آغاز کرده اند.

, truth,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه