اخبار داغ

برگزاری جشن «بهترین پدربزرگ دنیا» ویژه فرزندان شهدای فاطمیون

برگزاری جشن «بهترین پدربزرگ دنیا» ویژه فرزندان شهدای فاطمیون
با همت خیریه بهشت امام حسن(ع) جشن بزرگ بهترین پدربزرگ دنیا برای کودکان شهدای فاطمیون برگزار شد که این کودکان یک روز شاد را در شهر بازی سپری کردند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با همت خیریه بهشت امام حسن(ع) جشن بزرگ بهترین پدربزرگ دنیا برای کودکان شهدای فاطمیون برگزار شد که این کودکان یک روز شاد را در شهر بازی سپری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این برنامه از ساعت 10 صبح آغاز شد و حدود 250 نفر از کودکان به همراه خانواده های خود با حضور در شهر بازی به تفریح پرداختند؛ کودکانی از سن 3 سالگی تا 16 سالگی که یکی از بستگانشان در تیپ فاطمیون به شهادت رسیده بود در این مراسم حاضر بودند.

,

این کودکان بعد از گذراندن ساعاتی شاد و مفرح در شهر بازی در ادامه به همراه والدین خود به اقامه نماز ظهر و عصر پرداختند و در ادامه مراسم جشن بهترین پدربزرگ دنیا برای آنها با حضور عمو توانا و عروسک گردانی آغاز شد.

,

شعر خوانی، اجرای مسابقات شاد، نمایش عروسکی و توزیع جوایز میان برندگان از دیگر بخش های جشن بهترین پدر بزرگ دنیا بود که اجرای سرود سرزمین من توسط یکی از کودکان افغانستانی جذابیت ویژه ای به این مراسم بخشید.

,

کیک تولدی برای کودکانی که تاریخ تولدشان همزمان با ایرن مراسم بود تهیه و توسط آنها بریده شد که در ادامه کیک تولد میان حضار و کودکان توزیع شد.

,

مراسم آتش بازی بخش جذاب دیگری بود که با همکاری کادر اجرایی برای کودکان برگزار شد.

,

در پایان مراسم بنری مزین به صحن حضرت رقیه(س) تهیه شده و خانواده ها با حضور در کنار آن عکس یادگاری گرفتند تا در مراسم های بعدی عکس های آنها چاپ و در اختیار آنها قرار داده شود.

,

این مراسم با توزیع نهار میان کودکان به پایان رسید؛ فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون بعد از گذراندن یک روز شاد در شهر بازی و حضور در جشن از دست اندکاران این مراسم تشکر کرده و راهی خانه‌های خود شدند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه