اخبار داغ

در سفر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران به چهارمحال و بختیاری؛

معاون وزیر کشور از مناطق سیل زده شهرستان لردگان بازدید کرد+ عکس

معاون وزیر کشور از مناطق سیل زده شهرستان لردگان بازدید کرد+ عکس
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، از مناطق سیل زده شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری دیدن کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار جهانبین نیوز، اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، بعد از ظهر امروز یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ در سفر به شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری، از مناطق سیل زده این شهرستان دیدن کرد.

 اسماعیل نجار در این بازدید اظهار داشت: در مسیل سید بند لردگان نباید مجوز ساخت و ساز صادر می شد و در این زمینه باید کار اصولی صورت می گرفت.

اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری و جمعی از مدیران کل در چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز رئیس سازمان مدیریت بحران را همراهی کردند.

بر اساس برآوردهای دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، سیلاب 281 میلیارد ریال به زیرساخت های شهرستان لردگان و سایر مناطق سیل زده استان وارد کرده است.
از این میزان خسارت 123 میلیارد ریال در بخش زیربنایی، 30 میلیارد ریال به بخش حوزه مسکونی و 128 میلیارد ریال به بخش کشاورزی خسارت وارد شد.

لردگان با بیش از ۲۰۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

بر اثر بارش باران پاییزی و جاری شدن سیل در روز یکشنبه ۴ آذر ۹۷ و شکسته شدن مسیل شرق تا جنوب لردگان، به تعدادی از منازل مسکونی و وسایل آنان، زمین‌های کشاورزی و زیرساخت‌های این منطقه از جمله بیمارستان لردگان خسارت وارد شد.









انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه