اخبار داغ

مربی سپاهان دلیل غیبت قلعه‌نویی را مطرح کرد؛

قلعه‌نویی نخواست در سیرک شرکت کند!

قلعه‌نویی نخواست در سیرک شرکت کند!
قلعه‌نویی فوتبال ایران را به سیرک تشبیه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میگوئل تکسیرا بعد از تساوی یک بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: قرار نبود من اینجا باشم. قلعه نویی به خاطر یک سری شرایط نتوانست در نشست خبری حاضر شود. در فوتبال ایران یک سیرک به وجود آمده که او نخواست در این سیرک حاضر شود. امروز شما بازی را دیدید. هواداران پر شور ما به ورزشگاه آمدند و تا آخر به تیم کمک کردند. هر دو تیم خوب جنگیدند. فکر می‌کنم فوتبال ایران به اینگونه بازی‌ها و هواداران پرشور احتیاج دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مربی پرتغالی سپاهان گفت: هر دو تیم در طول ۹۰ دقیقه خوب بازی کردند. اگر تیمی اشتباه می‌کرد، متضرر می‌شد. سعی کردیم کمتر اشتباه کنیم. در نیمه دوم توانستیم به گل برسیم. در آخر یک پنالتی گرفته شد که به اعتقاد داور توپ به دست بازیکن خورده است. قبل از خطای هند، بازیکن پرسپولیس روی بازیکن ما خطا کرد. چیزی از ارزش‌های ما کم نشده است و در جایگاه نخست هستیم.

,

وی تاکید کرد: به تازگی این بحث جا افتاده که تیمی در یک سمت زمین و ۱۵ تیم دیگر در سمت دیگر هستند. این تساوی چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. با تمام وجود تا آخر می‌جنگیم.

,

تکسیرا در واکنش به اینکه مطرح کردن واژه سیرک موجب اختلاف بین قلعه‌نویی و برانکو نمی‌شود، خاطرنشان کرد: شما قبلا این واژه را شنیده بودید. پس برای اولین بار مطرح نشده است. مربی ما ناراحت است. بیایید مشکلات را از ریشه حل کنیم. حتی مربی پرسپولیس هم بیاید.

,

در ادامه خبرنگاری با اعتراض به سرمربی سپاهان و پرسپولیس مبنی بر اینکه نشست خبری سیرک نیست و هر دو به خبرنگاران بی‌احترامی می‌کنند. تکسیرا در واکنش به این صحبت‌ها گفت: فکر می‌کنم شما اشتباه متوجه شدید. ما اینجا حضور داریم که به شما احترام بگذاریم.

,

او درباره اخراج استنلی کی‌روش نیز اظهار کرد: نمی‌دانم چرا اخراج شد. به کی‌روش گفتیم با کسی صحبت نکند و درگیر نشود. بعضی مواقع این گونه داربی‌های حساس باعث عصبانیت بازیکن می‌شود. بازیکن ما می‌خواست برنده داربی شود. شاید برای این هدف عصبانی شد اما دقیقا نمی‌دانم چرا اخراج شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه