اخبار داغ

نگرانی‌های مرکز رسانه‌ای صهیونیستی-آمریکایی مستقر در واشنگتن درباره تشکیل لشکر سایبری بسیج

نگرانی‌های مرکز رسانه‌ای صهیونیستی-آمریکایی مستقر در واشنگتن درباره تشکیل لشکر سایبری بسیج
«موسسه پژوهش رسانه‌ای خاورمیانه» موسوم به «مِمری» در گزارشی درباره تهدید آمریکا به دلیل توانمندی‌های سایبری، پهپادی و موشکی ایران هشدار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ممری» فوریه ۱۹۹۸ به وسیله «ایگال کارمون» عضو پیشین سازمان ضد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی  و «میراو وورمسر» نویسنده صهیونیست و عضو اندیشکده آمریکایی «انستیتوی هادسون» تاسیس شد تا  مرکزی برای ترجمه برخی از مطالب رسانه‌های نوشتاری و تصویری عرب زبان و فارسی زبان بپردازد. دفتر مرکزی این سازمان در واشنگتن است و در قدس اشغالی، برلین، لندن، رم، شانگهای و توکیو هم دفتر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 در یادداشت این مرکز آمده است: «در روزهای اخیر فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به طور گسترده‌ای به توانمندی‌های تهاجمی ایران برای هدف قرار دادن اهداف آمریکا اشاره کرده‌اند؛ این اقدامات برای بازدارندگی در برابر هر گونه توسل آمریکا به اقدام نظامی و همچنین اقدامات اقتصادی علیه ایران صورت گرفته است».
,
در ادامه گزارش می‌خوانیم: «امیر علی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با افتخار از این صحبت کرده که پایگاه‌های آمریکا در نزدیکی ایران در برد موشکهای ایران قرار دارند و و همچنین با غرور از توانمندی‌های پهپادی ایران سخن گفت، پهپادهایی که اساس و پایه آن از پهپادهایی است که ایران از آمریکا و اسرائیل شکار کرده است. حمزه علی کیوانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریای ارتش ایران اعلام کرده که به زودی ایران پهپادهایش را به سلاحهای ضد کشتی مجهز خواهد کرد و همچنین خبر داد که زیردریایی‌های این کشور به موشکهای کروز مجهز شده‌اند. غلامحسین غیب پرور فرمانده بسیج گفت که ایران استراتژی تهاجمی سایبری در پیش گرفته تا با دشمن غربی مقابله کند و محمد رضا نقدی فرمانده سابق بسیج و معاون فرهنگی کنونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم به آمریکا گفته که "اگر آمریکا می‌خواهد جان سالم  از این معرکه به در ببرد حساب خود را از صهیونیست‌ها جدا و پاسگاه‌های نظامی را از ملت اسلامی دور کند"».
,
در بخشی از این گزارش آمده است: «غلامحسین غیب پرور فرمانده بسیج در تاریخ 29 نوامبر 2018 در افتتاحیه اولین همایش تخصصی که با تمرکز بر ایجاد محتوای دیجیتال و کارزارهای آنلاین استراتژی ایران را بدین شرح توضیح داد: "موضوع تولیدات دیجیتال موضوعی است که نباید از آن غفلت کرد اگر بسیج به این عرصه وارد نشود دیگران جای آن را می گیرند.فضای مجازی می تواند یک فرصت فوق العاده برای کشور باشد که شرط اولیه حضور به موقع و تهاجمی است". غیب پرور با بیان اینکه فعالیت سایبری بسیج در عرصه فضای مجازی یک حرکت تهاجمی خواهد بود، گفت: "این راهبرد ماست و در این عرصه که یک عرصه جدی است نباید دچار تفرق باشیم شبکه سازی و انسجام بخشی از اجزای لاینفک است. در کنار وجود این لشکر سایبری و  لشکر کارآمد هرکس باید رسالت خود را بشناسد و بداند در چه عرصه مهمی قرار گرفته چرا که دشمن با یک ساز و کار کامل وارد این عرصه شده است. ما باید به جنگ در عرصه رسانه اعتقاد داشته باشیم چرا که بیشتر تحولات در جهان، در فضای سایبری ایجاد می‌شود. برای مثال ترامپ پیروزی خودش را به فضای مجازی مدیون است و نه به رسانه‌ها"».
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه