اخبار داغ

فرماندار گرگان در جمع فعالان فضای مجازی و رسانه؛

نمی گذاریم اشتباهات دوره قبل شهرداری گرگان تکرار شود

نمی گذاریم اشتباهات دوره قبل شهرداری گرگان تکرار شود
فرماندار گرگان گفت : نمی توانم چشمم را بر واقعیات ببندم ، شهادت می دهم که اگر استاندار قوی نداشتیم امروز من و مکتبی اینجا نبودیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛  ابوالقاسم صفوی سرپرست فرمانداری گرگان شب گذشته یکشنبه 18 آذرماه در جمع فعالان فضای مجازی و رسانه های شهرستان گرگان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد : هیچوقت نگاه بالای شهر - پایین شهر نداشته ام ، بنده افتخار می کنم برخاسته از جنوب شهرم و از یک خانواده مذهبی و اگر چه وضع اقتصادی ام خوب شده اما هیچوقت خاستگاه خودم را فراموش نخواهم کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛ , گلستان ما ؛, گلستان ما ؛, ,

نمی گذاریم اشتباهات دوره قبل شهرداری گرگان تکرار شود

, نمی گذاریم اشتباهات دوره قبل شهرداری گرگان تکرار شود, نمی گذاریم اشتباهات دوره قبل شهرداری گرگان تکرار شود,

صفوی افزود : صادقانه بگویم نمی گذاریم اشتباهات دوره قبل شهرداری گرگان تکرار شود چرا که اقداماتی نظیر ساخت برج در خیابان 5 آذر که پارکینگ ندارد و باعث ترافیک شده و یا زیرگذر دخانیات که درست نبود ، باعث ایجاد خسارات زیادی به شهر شد .

,

وی تصریح کرد : با صراحت بگویم اگر استاندار قوی نداشتیم حتما امروز من و آقای مکتبی هم نبودیم ، اینجا شهادت می دهم در هر جلسه ای که با استاندار بودم ایشان از موضوع سرمایه گذاری در گرگان می گفت ، من نمی توانم چشم بر واقعیات ببندم و از تلاشی که در اتاق های بسته با ایشان راجع به این موضوعات داشتیم چشم پوشی کنم .

,

از وزیر می خواهم که دکتر هاشمی استاندار گلستان بماند

, از وزیر می خواهم که دکتر هاشمی استاندار گلستان بماند, از وزیر می خواهم که دکتر هاشمی استاندار گلستان بماند,

سرپرست فرمانداری گرگان در خصوص اینکه چرا حکمش بعد از 7 ماه نهایی نمی شود ، بیان کرد : باور کنید هیچوقت از حکمم از استاندار نپرسیدم ، من حکمم بیاید یا نیاید مورد اعتماد دکتر هاشمی استاندار هستم و سعی می کنم ایشان را بخاطر این اعتماد روسفید کنم و از وزیر می خواهم که ایشان حتما در گلستان باشند .

,

صفوی تاکید کرد : در اولین جلسه با شهردار گرگان که سه ساعت طول کشید گفتم تحول را شروع کنید و اول هم این ساختمان فرمانداری را خراب کنید و پارک بسازید ، امروز داشتن پارک از همه چیز واجب تر است ، همه ما در پارک شهر خاطره داریم در صورتی که ممکن است در پارک چاله باغ خاطره نداشته باشیم .

,

وی ادامه داد : من موضوعات و وعده های زیادی دادم چرا یک بار از من نپرسیدید که این وعده ها چه شد ؟ چرا این موضوعات محقق نشد ؟ آیت الله نورمفیدی از من پرسید ، صفوی قولهایی که دادی پس چه شد ؟ گیر کار کجاست ؟ چه کسانی مانع هستند ؟

,

نگاه من محصور به ناهارخوران و بالای شهر نیست

, نگاه من محصور به ناهارخوران و بالای شهر نیست, نگاه من محصور به ناهارخوران و بالای شهر نیست,

این مقام مسئول دولت تدبیر و امید اضافه کرد : نگاه من محصور به ناهارخوران و بالای شهر نیست ، من نمی توانم ناهارخوران را از ذهن خودم بیرون کنم و وظیفه دارم در تمام مناطق شهر توزیع عادلانه ثروت داشته باشم و همه جای گرگان را قطب گردشگری کنم .

,

صفوی با بیان اینکه با ایجاد تله کابین در ناهارخوران مخالفم ، اظهار داشت : حتما جلوی این کار را می گیرم چون معتقدم تله کابین باید در تپه سوگله و هزارپیچ احداث شود و باعث رونق این نقطه شهر شود .

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه