اخبار داغ

موافقت تلویحی برانکو با بازگشت طارمی

موافقت تلویحی برانکو با بازگشت طارمی
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازی با سپاهان درمیان خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آن ها بود. یکی از سوالات به شایعه بازگشت فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی مربوط می شد. او در پاسخ به این سوال گفت: این بازیکنان همه فوتبالیست های ایران هستند و زحمت کشیده اند اما بازگشتشان به پرسپولیس به تصمیم کادرفنی و برانکو ایوانکوویچ مربوط می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برانکو نیز در نشست خبری به این موضوع پرداخت و مشخصا درباره شایعه بازگشت طارمی گفت: مهدی طارمی بازیکن الغرافه قطر است. نمی‌دانم از او راضی هستند یا نه. این اخبار را دنبال نمی‌کنم. طارمی ملی‌پوش است و شاید بهترین مهاجم ایران باشد. او در طی دو سال در تیم ما بهترین بازیکن و آقای گل بود. مسئله اضافه شدن او به تیم، مربوط به من نیست و به طارمی، باشگاه و کادرفنی مربوط می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این که گرشاسبی و برانکو بازگشت این بازیکنان را به تصمیم طرف مقابل مرتبط دانستند موضوع جالبی است اما باز شدن پنجره نقل و انتقالات پس از یک سال این فرصت را در اختیار سرخ ها قرار می دهد که بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند. البته در این میان برانکو نامی از وحید امیری یا احمدزاده نیاورد که نشان می دهد حس او برای بازگشت طارمی قوی تر است چراکه در خط حمله احستس نیاز می کند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه