اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان البرز:

۴ مرکز ۱۹۷ برای پاسخگویی به گزارشات شهروندان در البرز فعال شد/ کاهش مراجعات حضوری با روزانه ۳۰۰ تماس مردمی

۴ مرکز ۱۹۷ برای پاسخگویی به گزارشات شهروندان در البرز فعال شد/ کاهش مراجعات حضوری با روزانه ۳۰۰ تماس مردمی
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: روزانه به طور متوسط 300 تماس با سامانه 197 دراین استان برقرارمی شود که این سامانه نقش موثری در کاهش مراجعات حضوری مردم داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سردار عباسعلی محمدیان یکشنبه (18 آذر) گفت: در حال حاضر چهار مرکز 197 برای پاسخگویی به گزارش های شهروندان و نحوه پیگیری امور در مقرهای نیروی انتظامی استان البرز فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
وی افزود: مراکز 197 به صورت شبانه روزی و با حضور بازرسین در اماکن نیروی انتظامی فعالیت می کنند و هر گونه اهمال در کار و یا طولانی شدن در ارائه خدمات به شهروندان در مقرهای نیروی انتظامی رسیدگی می شود.
,
 
,
سردار محمدیان اظهار داشت: ورودی پرونده های شکایات و انتقادات به مرکز فوریت 197 به شدت کاهش یافته است و چنانچه نیاز به رسیدگی حضوری در خصوص شکایات مردمی باشد آمادگی برای پاسخگویی وجود دارد.
,
 
,
وی تصریح کرد: از تعداد 900 ماموریت در دو ماه گذشته دراین استان 36 مورد آن درخصوص پیگیری امور شهروندان در کم کاری بوده است. که امیدواریم این آمار نیز در آینده نزدیک به صفر برسد.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان  البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: مرکز 197 نیروی انتظامی استان البرز در فضایی به مساحت 250 مترمربع با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 110 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه