اخبار داغ

نویسنده کتاب راز قطعنامه:

نهضت دانشجویی نهضت ضد استکباری است / برای مقابله با خصومت‌ آمریکایی ها باید عملکرد و شعارمان هم‌جهت باشد

نهضت دانشجویی نهضت ضد استکباری است / برای مقابله با خصومت‌ آمریکایی ها باید عملکرد و شعارمان هم‌جهت باشد
نویسنده کتاب راز قطعنامه گفت : نهضت دانشجویی نهضت ضد استکباری است که با سلطه آمریکا و سایر مستکبرین سر سازش ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ کامران غضنفری نویسنده کتاب راز قطعنامه در مراسم روز دانشجو در شهر بافت اظهار داشت: نهضت دانشجویی نهضت ضد استکباری است که با سلطه آمریکا و سایر مستکبرین سر سازش ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به این که دانشجویان به‌عنوان قشر پیشرو هستند، گفت  : طی چهار دهه اخیر پس از انقلاب همواره ما با توطئه مختلف آمریکا سروکار داشتیم از توطئه‌های نظامی تا اقتصادی و تحریمی و شیوه‌های مختلف دیگر که قشر دانشجو به‌عنوان پیشتاز در اعتراض به مداخلات و توطئه‌ها جلودار بوده است.

,

نویسنده کتاب راز قطعنامه لازمه مقابله با این توطئه‌ها و تهدیدهای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران را هوشیاری دانست و افزود : برای مقابله و خنثی‌سازی خصومت‌ها و دشمنی‌های آمریکا لازم است که عملکرد و مواضعمان با شعارهایمان هم‌جهت باشد.

,

غضنفری خاطر شنان کرد : یکی از مواردی که رهبری نظام بارها به‌ مسئولان و قشر جوان کشور تأکید کرده اند بازخوانی صحیفه امام (ره) و مواضع امام (ره) به‌عنوان خطوط اصلی و راهنمای انقلاب اسلامی بوده است .

,

وی ادامه داد : یکی از مواردی که امام راحل روی آن تأکید داشتند این بود که مسئولان باید از قشر متوسط و رو به پایین باشند.

,

غضنفری بیان داشت: تن به یک سری قراردادها داده می‌شود که با پیوستن به آن قراردادها باید ارتباط مالی و حمایتمان را از گروه‌های تروریستی به‌زعم سازمان ملل جدا کنیم و گروه‌های تروریستی از نظر آن‌ها کسانی مثل حزب‌الله لبنان، انصار الله یمن، حشد الشعبی، نیروی قدس سپاه و… هستند.

,

وی با بیان این که حق شرط در این معاهدات پذیرفته نیست، افزود: آمریکا که از برجام بیرون رفت مسئولان گفتند ما با اروپا ادامه می‌دهیم و اکنون ۷ ماه گذشته و هنوز خبری از تضمین نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه