اخبار داغ

نارضایتی چند ساله شهروندان دلواری از خیابان های پر از چاله

نارضایتی چند ساله شهروندان دلواری از خیابان های پر از چاله
شهر دلوار به نظر می رسد که این وضعیت نامطلوب و کیفیت نامناسب خیابانها در شأن این شهر و دیار سردار جنوب کشور نیست و در برخی موارد منجر به خسارات جانی و مالی به مردم و شهروندان شده که نارضایتی و گلایه مندی مردم را در پی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ اگر در سطح خیابانهای شهر دلوار، که به "دیار سردار جنوب ایران" معروف است روزانه عبور و مرور داشته باشید شاهد اختلاف سطح ها و چاله چوله های و برجستگی هایی در سطح این خیابانها خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منطقه دلوار به نظر می رسد که این وضعیت نامطلوب و کیفیت نامناسب خیابانها در شأن این شهر و دیار سردار جنوب کشور نیست و در برخی موارد منجر به خسارات جانی و مالی به مردم و شهروندان شده  که نارضایتی و گلایه مندی مردم را در پی داشته است بنابراین می طلبد در این شهر که می توان گفت یک خیابان دارای آسفالت سالم پیدا نمی شود مسئولان باید چاره ای اساسی بیندیشند و اقدامات جدی در این زمینه انجام شود.

,

بر اساس قانون اصول مهندسی، عمر مفید آسفالت خیابان‌ها چهار سال است در حالی که در این شهر عمر آسفالت برخی از خیابان‌ها و معابر از هشت سال هم تجاوز کرده و حتی می‌توان گفت برخی خیابان‌ها تبدیل به آثار باستانی شده است، و ایجاد چاله‌های متعدد، حوادث خطرناکی را پیش روی شهروندان قرار داده است.

,

اکثر خیابان های این شهردچار فرورفتگی یا شکستگی آسفالت با چاله های کوچک و بزرگ با تکه های آسفالت کنده شده از سطح زمین هستند که گاه به راحتی منشا سوانح رانندگی هم می شوند.

,

شهروندی در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص مشکلات معابر شهری گفت: جز چند خیابان اصلی شهر بقیه خیابان های دلوار وضعیت بسیار بدی دارند، چاله های بزرگ در وسط خیابان ها هم به وسایل نقلیه آسیب می رساند و هم نمای زشتی به شهر می دهد.

,

محمدی در ادامه افزود: این وضعیت معابر شایسته شهری مانند دیار شهید رئیسعلی دلواری نیست و مسئولان شهری در خواب بسر می برند.

,

زارعی شهروندان دیگری در این زمینه به خبرنگار ما اظهار می کند: بخشی از چاله چوله ها و خرابی های آسفالت خیابان های شهر دلوار به حفاری های دستگاههای خدمات رسان برمی گردد که بعد از آن به خوبی ترمیم نمی شوند و بخشی نیز به کیفیت آسفالت برمی گردد و از آسفالت سرد استفاده می کنند که این امر باعث می شود بعد از مدت کمی آسفالت پوسته پوسته و خراب شود.

,

وی ادامه داد: کیفیت نامطلوب آسفالت خیابان‌های اصلی این شهر و حتی کوچه پس‌کوچه‌های آن محل گلایه مشترک بیشتر افراد است و شهروندان دلواری با چاله چوله‌های عجیب و غریب خیابان‌ها، پیاده روها، آسفالت ریزی، لکه گیری‌های غیراستاندارد و برخی معضلات شهری آشنا هستند. اما زیبنده نیست شهری که بیش از نیم قرن سابقه شهرداری دارد مردمانش از وضعیت نابسامان آسفالت خیابان‌ها رنج بکشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه