اخبار داغ

توده ۵ کیلویی از شکم بیمار ۲۰ ساله سردشتی با موفقیت خارج شد

توده ۵ کیلویی از شکم بیمار ۲۰ ساله سردشتی با موفقیت خارج شد
جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت گفت: روز گذشته بیمار خانم ۲۰ ساله با علائم درد شکم، با احتمال آپانتیست به اورژانس بیمارستان امام خمینی سردشت مراجعه نمود اما پس از بررسی گزارش سی تی اسکن و سونوگرافی توده بزرگ در ابعاد ۲۰*۳۰ سانتی متر مشاهده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یحیی صفایی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: روز گذشته بیمار خانم ۲۰ ساله با علائم درد شکم، با احتمال آپانتیست به اورژانس بیمارستان امام خمینی سردشت مراجعه و مورد مشاوره معاینات پزشکی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، بیان کرد: پس از بررسی گزارش سی تی اسکن و سونوگرافی توده بزرگ در ابعاد ۲۰*۳۰ سانتی متر مشاهده شد که از منشاء تخم دان راست بوده و با توجه به ضخامت و بزرگی سایز توده، بلافاصله بیمار به اتاق عمل منتقل شد.

,

جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت، اضافه کرد: حضور به موقع بیمار با توجه به عدم مراجعه به پزشک در طول ۳ ماه بزرگ شدن شکم، می توانست در حفظ تخم دان و همچنین جلوگیری از پیشرفت بیماری تاثیر بسزایی داشته باشد.

,

وی، در خصوص موفقیت آمیز بودن این عمل، گفت: این توده ۵ کیلویی با موفقیت از شکم بیمار جوان خارج شد.

,

صفایی، تصریح کرد: توده مذکور از منشاء سلولهای سطحی تخم دان بوده و یک طیف وسیع از کاملا خوش خیم تا بد خیم را شامل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه