اخبار داغ

تیم شاهین بندر عامری تنگستان به مرحله بعد صعود می کند

تیم شاهین بندر عامری تنگستان به مرحله بعد صعود می کند
لیگ دسته سوم فوتبال کشور روزهای حساس خود را پشت سر می گذارد و شهرستان تنگستان هم مانند دیگر شهرستان های دیگر دارای سهمیه یک تیم دارد و در هفته آخر را با استرس دنبال خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، لیگ دسته سوم فوتبال کشور روزهای حساس خود را پشت سر می گذارد و شهرستان تنگستان هم مانند دیگر شهرستان های دیگر دارای سهمیه یک تیم دارد و در هفته آخر را با استرس دنبال خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 در حالی که هفته آخر این رقابتها روز سه شنبه برگزار می شود ،شاهین بندر عامری تنگستان میزبان آخرین بازی خود است که شانس ماندگاری و حتی صعود انها به مرحله بعد زیاد است.

,

, ,

بهنام ابولی و تیمش که تا کنون ۱۴ امتیاز کسب کرده اند یک بازی هیجان انگیز را در پیش دارند و اتفاقات مختلف می تواند حتی به صعود هم منجر شود.

,

بهنام ابولی مربی بی حاشیه و صاحب سبکی که کار در لیگ سه را اکنون به خوبی آموخته، بعد از دوران طلایی در ایرانجوان خورموج حالا می خواهد با نماینده تنگستان برای رسیدن به رویای صعود تلاش ویژه ای انجام دهد.

,

, ,

در این گروه روز آخر جدول هم به شکل عجیبی پیچیده شده، چرا که تیمهای بهزیستی لرستان و جنوب باغملک با یکدیگر بازی حساسی را برگزار می کنند.

,

این دو تیم یکی برای صعود و دیگری برای ماندن در لیگ سه رقابت میکنند و از طرفی شاهین بندر عامری با یک مساوی در لیگ سه ماندگار و در صورت بردن مهمانش شاید شانس صعود پیدا کند.

,

, ,

سه شنبه استادیوم شهدای شهر اهرم می تواند برای شهرستان تنگستان روز ویژه ای باشد، اهالی بندر عامری راهی ورزشگاه می شوند  تا شاهینشان را همراهی کنند و باید دید چه اتفاقاتی در پایان بازی رقم خواهد خورد و شاهد اشک شوق صعود یا ماندگاری تیم در سال اول از چه جنسی خوهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه