اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی بوکان خبر داد؛

باند ۳ نفره سرقت در بوکان متلاشی شد

باند ۳ نفره سرقت در بوکان متلاشی شد
فرمانده انتظامی بوکان گفت: سه نفر سارق به عنف که در قالب انجام امور خدماتی به منازل مردم مراجعه می کردند، در این شهرستان دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز به نقل از اروم نیوز،  سرهنگ مجید محبعلی امروز در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر اینکه ۳ نفر به بهانه انجام کار خدماتی وارد منزلی در یکی از حومه های شهر بوکان شده و اقدام به سرقت کرده بودند، رسیدگی به این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: تحقیقات نشان داد ۲ نفر از سارقان به داخل منزل مراجعه کرده و فرد دیگر در قالب فرد پوششی در جلو منزل با یک دستگاه خودرو منتظر سارقان دیگر مانده است.

,

فرمانده انتظامی بوکان، افزود: سارقان مقداری طلا وجواهرات به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال، ۶ میلیون ریال وجه نقد به همراه چهار دستگاه گوشی که در منزل بود، به سرقت برده و متواری شده بودند.

,

وی، اظهار داشت: با شکایت شاکی پلیس وارد عمل شده و با انجام کار تحقیقاتی در کمتر از ۱۲ ساعت سارقان در یکی از باغ های بوکان دستگیر شدند.

,

سرهنگ محبعلی، خاطرنشان کرد: از این افراد علاوه بر اقلام سرقت شده، یک دستگاه خودرو سواری سرقتی نیز کشف شد.

,

وی، ادامه داد: در طول ۲۶۰ روز گذشته شهروندان بوکانی تعداد ۱۳ هزار تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برقرار نموده اند که از این تعداد بالغ بر ۶هزار و پانصد تماس منجر بحضور پلیس در سر صحنه و تشکیل پرونده شده است.

,

فرمانده انتظامی بوکان، افزود: این میزان تماس مردم با مرکز ۱۱۰ نشانگر اعتماد آنان به پلیس در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه