اخبار داغ

اولین شکست خانگی شاهین شهرداری بوشهر رقم خورد

اولین شکست خانگی شاهین شهرداری بوشهر رقم خورد
شاهین شهرداری اولین باخت خانگی فصل را در مقابل چشمان تماشاگرانش تجربه کرد و با نتیجه ۲بر۱ بازی را به پرسپولیس پاکدشت واگذار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، شاهین شهرداری اولین باخت خانگی فصل را در مقابل چشمان تماشاگرانش تجربه کرد و با نتیجه ۲بر۱ بازی را به پرسپولیس پاکدشت واگذار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شاهین که هفته ها بود باختی را در کارنامه اش نداشت در این بازی با یک تغییر به میدان امد و کمال نیکخو در دفاع چپ پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی به میدان آورد.

,

در دقیقه ۱۴ میلاد صارمی با تیزهوشی از اشتباه دروازبان حریف استفاده کرد و با یک بغل پای ساده گل اول بازی را به ثمر رساند.

,

بعد از این گل شاهین باز هم میانه زمین را با دوندگی رضا دهقان در اختیار داشت و حتی موقعیت های خوبی توسط شعبانلو و صارمی از دست داد تا نیمه اول با وجود برتری با همان یک گل خاتمه یابد.

,

, ,

اما نیمه دوم حکایت عجیبی داشت، فرهاد کاظمی سرمربی با تجربه پرسپولیس پاکدشت با یک تعویض و اضافه کردن فشنگچی با تجربه نقش موثری در تغیر نتیجه بازی ایفا کرد.

,

بازی احساسی شاهینی ها با خیال اینکه همین تنها گل برای برد انها کافی است کار دست آنها داد تا کاپیتان با تجربه حریف با پاس عالی خراسانی را صاحب توپ کند و او هم دروازه علی نعمتی را بعد از ۵ بازی گل نخوردن باز کرد.

,

, ,

این گل شاهینی را عصبانی کرد اما اشتباهات پیاپی در جاگیری و دفع اشتباه باعث شد تا شاگردان فرهاد کاظمی روی یک ارسال صاحب ضربه پنالتی شوند و این ضربه پنالتی را مدافع آخر آنها رضا مرادی بر خلاف حرکت نعمتی به گل تبدیل کرد.

,

بوشهری ها که باخت را قبول نداشتند بهروز نوروزی مدافع بلند بالای خود را به میدان فرا خواندند که او روی توپهای هوایی اثرگذاری کند.

,

در همان پنج دقیقه پایانی صارمی و موسی زاده دو موقعیت دیگر را بدست آوردند اما هیچ کدام تبدیل به گل نشد تا در کمال ناباوری شاهین یکی از فینالهای مهم فصل را در خانه از دست دهد.

,

گفته می شد محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری پس از این بازی در مقابل خبرنگاران از سمت خود استعفا داده است!   

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه