اخبار داغ

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سردشت:

۳۰۰ مقاله دانشگاه آزاد سردشت در مجلات معتبر جهانی منتشر شده است

۳۰۰ مقاله دانشگاه آزاد سردشت در مجلات معتبر جهانی منتشر شده است
رییس دانشگاه آزاد اسلامی سردشت گفت: ۳۰۰ مقاله از سوی اساتید دانشگاه آزاد سردشت در مجلات و همایش های معتبر جهانی منتشر شده که نشان می دهد این دانشگاه در مقایسه با سایر مراکز از رشد کیفی و کمی خوبی برخوردار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهروز خضری، در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: این مقالات در بخش امور پژوهشی و در مجلات علمی پژوهشی، ISI، ISC و همایش های معتبر بین المللی ارایه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، بیان کرد: این دانشگاه به بحثهای دانش بنیان و تجاری سازی به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری توجە ویژە ای دارد به همین علت امکانات و تسهیلات قابل ذکری را در اختیار محققان و پژوهشگران قرار دادە است تا در راستای تولید ثروت علم و تجاری سازی محصولات گام های موثری برداشتە شود.

,

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سردشت، گفت: این دانشگاه با بهره گیری از ٥ عضو هیئت علمی تمام وقت، ۱٥ کارمند و ۱۱۰ استاد حق التدریس به امر خدمات رسانی در حوزەهای آموزش، پژوهش و فرهنگی اقدام و هم اکنون دارای ۷۰۰ دانشجو است.

,

وی، تعهد دانشجویان نسبت به سرنوشت ملی را از خصایص آنها برشمرد و اضافه کرد: نقش دانشجویان در شکل گیری انقلاب اسلامی بی بدیل بوده و انتظار می رود در کنار حفظ روحیه پرسشگری و تحلیلی نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت نبوده و نقشه راه توسعە را به منظور شکوفایی و پیشرفت منطقه در اختیار مسوولان قرار دهند.

,

دانشگاه آزاد اسلامی سردشت در تیرماه ۱۳۸۶ مصادف با سالگرد بمباران شیمیایی سردشت افتتاح و با پذیرش ۸۶ دانشجو به صورت قرارداد مشترک آموزشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد رسماً فعالیت آموزشی خود را شروع کرد.

,

هم اکنون بالغ بر ۷۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه