اخبار داغ

ترامپ خواستار افزایش بودجه پنتاگون شد

ترامپ خواستار افزایش بودجه پنتاگون شد
رئیس جمهور آمریکا از پنتاگون خواسته است تا بودجه درخواستی خود برای سال آینده را به ۷۵۰ میلیارد دلار افزایش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از وزارت دفاع این کشور خواسته است تا بودجه سال 2019 میلادی خود را به 750 میلیارد دلار افزایش دهد، این رقم بسیار بیشتر از بودجه درخواستی قبلی پنتاگون و 12 میلیارد دلار بیشتر از آن رقمی است که مقام های ارشد نظامی برای اختصاص یافتن آن تلاش کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ترامپ هفته گذشته با انتشار توئیتی اعلام کرد که "بودجه فعلی 716 میلیارد دلاری درخواست شده از سوی وزارت دفاع آمریکا، ابلهانه است.
,
 
,
وی خواستار کاهش 5 درصدی بودجه وزارت دفاع آمریکا شده بود ، آن هم در شرایطی که ترامپ قصد کاهش هزینه های سایر نهادهای فدرال را داشته است.
,
 
,
ولی ترامپ به طور ناگهانی نظر خود را تغییر داده است. این تغییر دیدگاه پس از نشست ترامپ با مقام های ارشد نظامی از جمله جیمز ماتیس وزیر دفاع و مک تورنبری رئیس کمیته خدمات مسلح سنا صورت گرفته است. این نشست سه شنبه گذشته در کاخ سفید برگزار شده است.
,
 
,
یک منبع آگاه به این موضوع به پلیتیکو گفت: رقم پیشنهادی بودجه پنتاگون از سوی ترامپ 750 میلیارد دلار است.
,
 
,
ماتیس و سایر مقام های نظامی آمریکا به دنبال تصویب بودجه 733 میلیارد دلاری برای سال مالی آینده هستند.
,
 
,
یک مقام دولت آمریکا نیز به سی ان ان گفت: رئیس جمهور به طور کامل از راهبرد دفاع ملی حمایت می کند و قصد ادامه پشتیبانی از بازسازی ارتش را دارد.
,
 
,
کاخ سفید، پنتاگون و سناتورهای شرکت کننده در این نشست حاضر به ارائه توضیح نشده اند. پلیتیکو افزود: رقم 750 میلیارد دلار هنوز رسما اعلام نشده است و پنتاگون ظاهرا فعلا برای دستیابی به بودجه 733 میلیارد دلاری تلاش می کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه