اخبار داغ

همت بالای سپاه در سیستان وبلوچستان؛

افتتاح 2121 پروژه محرومیت زدایی/ توسعه زیرساخت های ارتباطی در شرقی ترین نقطه ایران

افتتاح 2121 پروژه محرومیت زدایی/ توسعه زیرساخت های ارتباطی در شرقی ترین نقطه ایران
همزمان با افتتاح دو هزار و 121 پروژه محرومیت زدایی در جنوب شرق کشور توسط سپاه پاسداران، شبکه ارتباطی فیبرنوری در سراوان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، صبح امروز مراسم افتتاح دو هزار و 121 پروژه محرومیت زدایی در جنوب شرق کشور در استان های سیستان وبلوچستان و جنوب کرمان آغاز شد.
سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در این خصوص به خبرنگارعصرهامون گفت: 997 پروژه های محرومیت زدایی امروز در شهرستان های چابهار- سرباز، ایرانشهر، سراوان و جنوب کرمان افتتاح می شوند.
وی در تشریح خبر فوق تصریح کرد: تعداد 191 پروژه در شهرستان های چابهار و سرباز می باشد که این تعداد 15 مدرسه در مورتان و روستاهای اطراف احداث می شود، همچنین احداث و مرمت خانه محروم، جاده روستایی، احداث کارگاه صنایع دستی در کمپ و نگور و همچنین افتتاح 105 واحد مسکونی محرومین کمیته امداد در چابهار از دیگر اقدامات انجام شده در این مناطق می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
, عصرهامون,
,
به گفته این مقام مسئول، 228 پروژه نیز در شهرستان ایرانشهر و 174 پروژه هم در شهرستان سراوان به بهره برداری می رسد که این پروژه ها در در قالب احداث و تکمیل مدرسه، احداث و مرمت خانه محروم، احداث و تکمیل مسجد، تسطیح اراضی کشاورزی، احداث 10 کارگاه بلدرچین،احداث کارگاه تیرچه بلوک و درب و پنجره  و 196 واحد مسکونی کمیته امداد در ایرانشهر و همچنین احداث 8 مدرسه 6 کلاسه، احداث و تکمیل مدرسه، آبرسانی، احداث کارگاه بلدرچین، احداث خانه عالم، اجرای شبکه ارتباطی فیبرنوری به طول 150 کیلومتر  و 73 واحد مسکونی در سراوان می باشد.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در ادامه به افتتاح 30 پروژه در جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: این پروژه ها شامل احداث و تکمیل مسجد،کنتور برق، احداث سرویس بهداشتی و حمام در جنوب کرمان نیز افتتاح خواهد شد.
 
انتهای پیام/
, ،, ،, ،,
, ،,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه