اخبار داغ

درکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نمین مطرح شد؛

استقبال از ایده های نو برای رونق توریسم الکترونیک اردبیل/ اولویت سرمایه گذاری با متقاضیان بومی است

استقبال از ایده های نو برای رونق توریسم الکترونیک اردبیل/ اولویت سرمایه گذاری با متقاضیان بومی است
در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نمین دریافت ایده های نو در راستای رونق توریسم الکترونیک و حمایت از سرمایه گذاران بومی مورد بررسی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، صغری فرشی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نمین اظهار داشت: اداره کل آماده دریافت ایده های نو در راستای رونق توریسم الکترونیک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 وی افزود: برای رونق گردشگری استان برنامه های متنوعی تعریف شده است و از جمله رونق بوم گردی در دستور کار  است.

,

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به تدارک برنامه های متنوع در راستای رونق گردشگری زمستانی اشاره و تصریح کرد: رویدادهای متنوعی تعریف شده و انتظار ما مشارکت گروه های مردمی جهت اجرای آن است.

,

به گفته فرشی در راستای معرفی جاذبه های گردشگری نیز برنامه هایی تدارک دیده شده و از جمله در قالب تفاهم نامه با صدا و سیما نسبت به معرفی جاذبه ها اقدام می کنیم.

,

سرمایه گذارن بومی در الویت هستند

, سرمایه گذارن بومی در الویت هستند, سرمایه گذارن بومی در الویت هستند,

ناصر محمودی نیز در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر هفت سایت گردشگری در استان مطالعه می شود.

,

وی افزود: در اجرای پروژه های سرمایه گذاری، سرمایه گذاران بومی در اولویت خواهند بود و تمامی تسهیلات و امکانات لازم را در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.

,

محمودی به مطالعه طرح جامع گردشگری جنگل فندقلو اشاره کرد و گفت: به زودی نقشه راه جامع سرمایه گذاری در این منطقه تدوین شده و در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

,

وی همچنین به نمایندگی از مدیر کل میراث فرهنگی استان در خصوص مشکلات هنرمندان صنایع دستی نمین تصریح کرد: اداره کل آماده اختصاص یک هفته نمایشگاه خطایی جهت معرفی و فروش صنایع دستی تولیدی شهرستان است.

,

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص مشکلات بیمه هنرمندان اظهار داشت: متاسفانه بیمه هنرمندان از سال 92 قطع شده است و در صورت صدور دستور از مراجع ذیصلاح بلافاصله  اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

,

محمودی ادامه داد: تامین وثایق قانونی مشکل اکثر صنعتگران و متقاضیان وام است که با تشکیل صندوق تعاونی این روند تسهیل می شود.

,

وی همچنین در خصوص وضعیت نمایشگاه دائمی صنایع دستی عنبران نیز گفت : در صورت درخواست  بخش خصوصی با محوریت صنایع دستی  امکان اجاره آن وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه