اخبار داغ

جهادگرانی که لبخند خیرات می کنند/ ساخت و مرمت بیش از ۱۹۰۰خانه محروم توسط سپاه در سیستان وبلوچستان

جهادگرانی که لبخند خیرات می کنند/ ساخت و مرمت بیش از ۱۹۰۰خانه محروم توسط سپاه در سیستان وبلوچستان
با ساخت و مرمت هزار و ۹۲۹ پروژه منزل مسکونی توسط سپاه پاسداران و قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق لبخند رضایت بر لبان مردم در مناطق محروم و دورافتاده جاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، اقدامات بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق در راستای اشتغالزایی، اقتصاد مقاومتی، پیشرفت و آبادانی، محرومیت زدایی، آبادانی در اقصی نقاط کشور به ویژه جنوب شرق و استان پهناور سیستان وبلوچستان بر هیچکس پوشیده نیست.
به گونه‌ای که تاکنون اقدامات بسیار زیادی در عرصه های مختلف توسط این نهاد انجام شده که افتتاح و راه اندازی49 بیمارستان صحرایی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر یا ساخت خانه برای محرومین و ورود به عرصه های آموزشی و پروژه های عمرانی تنها نمونه ای از اقدامات شاخص و شایسته در این خطه از کشور به شمار می رود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
, ,

با این تفاسیر از آنجایی که توجه به مناطق محروم و محرومیت زدایی به عنوان مهترین دغدغه نیروهای انقلابی محسوب می‌شود و نداشتن سرپناه مناسب یکی از مشکلات اساسی خانواده ها در مناطق دور افتاده و محروم سیستان وبلوچستان است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق در راستای زدودن این محرومیت و کاهش آلام مردم اقدام به ساخت و مرمت منزل مسکونی ویژه محرومین کرده که در همین راستا از سال 88 تا کنون هزار و  929پروژه در مناطق مختلف استان اجرایی شده که این اقدام سبزپوشان جهادگر سپاه لبخند رضایت را بر لبان مردم در مناطق محروم جاری کرده است.
 
,
,
,
, ,

لازم به ذکر است که از این تعداد پروژه تاکنون 881 واحد با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث و هزار و 48واحد دیگر نیز مرمت و احداث خانه محروم با اعتبارات سپاه پاسداران در سطح استان انجام شده است که 919 واحد  آن با مشارکت کمیته امداد بوده است.
همچنین هزار و 950 واحد دیگر هم با اعتبارات سپاه پاسداران در حال برنامه ریزی برای اجرا در دست اقدام می باشد.
 
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه