اخبار داغ

فرماندار سیریک خبر داد؛

اختصاص ۳.۵ میلیارد اعتبار عمرانی به روستای سیریک قدیم

اختصاص ۳.۵ میلیارد اعتبار عمرانی به روستای سیریک قدیم
فرماندار شهرستان سیریک از اختصاص 3.5 میلیارد اعتبار عمرانی به روستای سیریک قدیم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ عبدالله پرتابیان، فرماندار شهرستان سیریک پیش از ظهر امروز در مراسم بازدید و ملاقات با مردم روستای سیریک قدیم از توابع بخش مرکزی در مسجد جامع گفت: از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، دهیاری روستای سیریک قدیم و مشارکت خیرین روستا سه میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار برای زیر سازی ، مخلوط ریزی و آسفالت کوچه و معابر روستا واگذار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: با واگذاری این اعتبارات بیش از هشت هزار متر مربع از کوچه و معابر روستا شامل 80 درصد معابر و کوچه های این روستا بهسازی و آسفالت شد.

,

پرتابیان اظهار کرد: راه مواصلاتی و دسترسی مردم روستای سیریک قدیم به طول 2 کیلومتر که با مشارکت دهیاری و خیرین روستا زیرسازی شده با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی تا سه ماه آینده آسفالت خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان سیریک ابراز کرد: به منظور رفع مشکل افت فشار و جبران کمبود آب شرب مردم روستای سیریک قدیم مقدار 400 متر لوله شماره 70  نیز در جهت برطرف کردن مشکل آب شرب مردم روستا واگذار می شود.

,

وی با بیان اینکه حل سریع مشکلات و مسائل مردم از مهمترین وظایف دولتمردان است اظهار کرد: همزمان با انجام امور عمرانی ، خدماتی و پیگیری نیازها و مسائل روستاها باید برای بهبود امور اجتماعی ، آموزشی ، فرهنگی ، اخلاقی ، ورزشی و آسیب های اجتماعی  نیز  تلاش  کرد.

,

در ادامه این نشست مصوباتی جهت رفع مسائل و مشکلات مردم و روستای سیریک قدیم با دستور فرماندار شامل رفع نوسات برق ، بهبود وضعیت آب شرب، آسفالت کردن راه دسترسی،راه اندازی خانه ورزش ،کمک به خانوادهای بی بضاعت با مشارکت کمیته امداد، تامین روشنایی آرامستان ، تعریض راه روستا و کمک مالی و عاطفی به دانش آموزان باز مانده از تحصیل و بی بضاعت مصوب و جهت اجرا به مدیران و نهادهای متولی ابلاغ شد.

,

روستای سیریک قدیم با جمعیت 344 نفری در فاصله 5 کیلومتری جنوب شهر بندر سیریک قرار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه