اخبار داغ

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان:

۷۰۰۰کودک هرمزگانی تحت حمایت طرح تغذیه کودکان هستند

۷۰۰۰کودک هرمزگانی تحت حمایت طرح تغذیه کودکان هستند
یک میلیارد و 643 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون برای تهیه سبد غذایی و رفع سوءتغذیه برای هفت هزار و 182 کودک نیازمند استان هرمزگان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: کمیته امداد استان در این زمینه با توزیع سبد غذایی برای تأمین ‌بخشی از نیازهای غذایی کودکان کمتر از شش سال دچار سوءتغذیه، گام برداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان با اشاره به همکاری کمیته امداد و مرکز بهداشت شهرستان برای شناسایی کودکان مبتلابه سوءتغذیه گفت: یک میلیارد و 643 میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون برای تهیه سبد غذایی و رفع سوءتغذیه برای 7182 کودک نیازمند استان هرمزگان هزینه شده است.
,
 
,
پایان تصریح کرد: کودکان دارای سوءتغذیه توسط مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی به کمیته امداد استان و شهرستان‌ها معرفی و پس از یک دوره شش‌ماهه درمان و مورد پایش و کنترل مرکز بهداشت قرار می‌گیرند تا در صورت بهبودی کامل از چرخه حمایتی خارج و افراد دیگر جایگزین شوند.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: سرانه پرداختی هر کودک به‌صورت ماهانه 92 هزار تومان است که با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد کمیته امداد می‌توانند سبد غذایی موردنیاز خود را دریافت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه