اخبار داغ

فرماندار زنجان:

خبرهای خوشی برای جهان در راه است/ توافقات جدی با مالک کارخانه روغن نباتی جهان داشتیم

خبرهای خوشی برای جهان در راه است/ توافقات جدی با مالک کارخانه روغن نباتی جهان داشتیم
فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان گفت: خبرهای خوشی برای جهان در راه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین رایزنی‌ها برای حل مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان اظهار کرد: جلسه خوبی با مالک کارخانه روغن نباتی جهان در تهران داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مالک روغن نباتی جهان یکسری درخواست‌هایی داشت که مورد موافقت ما قرار گرفت، ابراز کرد: فعلا قصد نداریم جزئیات این توافقات را اعلام کنیم اما به محض انجام شدن قطعی کارها آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

,

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه اتفاقات خوبی در این کارخانه به وقوع خواهد پیوست، عنوان کرد: تصمیمات خوبی  را با حضور تعدادی از مسئولان استانی از جمله معاون اقتصادی استاندار زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت و مدیرکل کار و تعاون استان زنحان و همچنین مالک کارخانه گرفتیم.

,

وی با بیان اینکه روز دوشنبه تعهد دوم کارفرما یعنی پرداخت بخشی از مطالبات کارگران عملیاتی خواهد شد، گفت: جدول زمان بندی برای پیشبرد کارها تعیین شده که در حال انجام است.

,

عسکری با اشاره به اینکه موافقت‌های اولیه برای برخی از درخواست‌های مالک کارخانه که به نفع تولید بوده صادر شده است، خاطرنشان کرد: فعلا تا نهایی شدن توافقات برنامه‌ای برای اعلام این توافقات نداریم.

,

وی با بیان اینکه همراهی‌های لازم برای تولید مستمر و پرقدرت این کارخانه انجام خواهد شد، افزود: به نظر می‌رسد در چارچوب جدول زمان بندی برای انجام تعهدات کارفرما نیز کارها در حال انجام است.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در بحث مشکلات مدیریتی این کارخانه نیز توافقات خوبی با مالک آن داشتیم، اظهار کرد: امیدواریم با این توافقات انجام شده این کارخانه در مسیر خوبی قرار خواهد گرفت.

,

وی بیان کرد: در کل این را می‌توانم برای کارگران این کارخانه اعلام کنم که جلسه امید بخشی در راستای حل مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان داشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه