اخبار داغ

دبیر هیئت کاراته استان زنجان خبر داد؛

دورخیز هیئت کاراته استان زنجان برای تکرار افتخارات سالهای نه چندان دور/ المپیاد استعدادهای برتر ورزشی فرصتی برای ظهور چهره‌های جدید است

دورخیز هیئت کاراته استان زنجان برای تکرار افتخارات سالهای نه چندان دور/ المپیاد استعدادهای برتر ورزشی فرصتی برای ظهور چهره‌های جدید است
دبیر هیئت کاراته استان زنجان از دورخیز هیئت کاراته استان زنجان برای تکرار افتخارات سالهای نه چندان دور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; امسال مسابقات استعدادهای برتر ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی در دو بخش دختران وپسران به میزبانی استان‌های مختلف کشور و به همت و ابتکار وزارت ورزش و جوانان از اواخر آبان ماه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

اما برگزاری این مسابقات در رده سنی زیر 15 سال و با حضور استعدادهای برتر ورزشی که هر یک به تنهایی ظرفیت تبدیل شدن به یک قهرمان ورزشی را دارند نشان از نیازسنجی درست برای وجود و حضور قهرمانان ورزشی در آینده این کشور است.

,

چهار سال آینده مسابقات آسیایی 2022 و همچنین المپیک جوانان سنگال برگزار خواهد شد که این استعدادها در چهار سال با پرورش و مراقبت می‌توانند افتخارآفرین برای ایران اسلامی باشند.

,

استعدادیابی یک اصل مهم در همه زمنیه‌ها و به ویژه ورزش محسوب می‌شود اما پرورش و مراقبت پس از کشف استعدادها مهمترین بخش آن است که نیازمند برنامه‌ای مدون و منسجم است، از این رو شاهد آن بودیم که استعدادیاب‌های فدراسیون‌های ورزشی با حضور در محل برگزاری این مسابقات اقدام به رصد و پایش ورزشکاران کردند.

,

امید است تا با یک همکاری مطلوب از سوی فدراسیون‌ها و وزارت ورزش و در بعد استانی ادارات کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی شاهد موفقیت روزافزون ورزش ایران در عرصه های فراملی برای اهتزاز پرچم ایران اسلامی باشیم.

,

اکبر نوروزی دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به پیگیری برنامه‌های هیئت کاراته استان در بخش های مختلف ورزشی و آموزشی، اظهار کرد: استعدادیابی نیز از برنامه‌هایی است که مجدانه توسط هیئت کاراته استان پیگیری می‌شود.

,

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به اعزام تیم کاراته استان به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، گفت: در این مسابقات که در اراک برگزار شد تیم زنجان عنوان ششمی را از آن خود کرد.

,

وی با بیان اینکه در این مسابقات تیم کرمان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، ابراز کرد: کسب سه مدال رنگارنگ حاصل تلاش تیم زنجان در این رقابت‌ها بود.

,

نوروزی با اشاره به اینکه استعدادیابی در هیئت کاراته استان به صورت منظم انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: استان زنجان ظرفیت‌های خوبی در رشته کاراته دارد به طوری که اکنون سه نفر از مربیان زنجانی در سطح ملی و بین‌المللی حضور موفق دارند.

,

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در سطح پایه ورزش کاراته در استان در حال انجام است، گفت: به دنبال تکرار افتخارات کاراته زنجان هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه