اخبار داغ

دادستان اردبیل:

فضای مجازی متد جدید دشمنان برای ترویج بزهکاری/ رواج بی بند وباری ناشی از گرایش به اعتیاد است

فضای مجازی متد جدید دشمنان برای ترویج بزهکاری/ رواج بی بند وباری ناشی از گرایش به اعتیاد است
دادستان اردبیل گفت: دشمنان با استفاده از ابزارهای نوین همچون شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی سعی می کنند تا روش های و متد های نوین گرایش به بزهکاری و اعتیاد به مواد مخدر را ترویج کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،ناصر عتباتی  پیش از ظهر امروز در ادامه ملاقات های مردمی با حضور در مسجد  سادات اردبیل، به تشریح آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: یکی از تهدیدات جدی که جامعه و جوانان را تهدید می کند و موجب رواج بی بند و باری و بی اخلاقی در می شود گرایش به اعتیاد و مصرف مواد مخدر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به آگاهی دشمنان از این مسئله یکی از بر نامه ریزی های اساسی دشمنان را ترویج مصرف  مواد مخدر در بین جوانان ذکر کرد.وی  مواد مخدر را ام الجرایم ذکر کرده و افزود: دشمنان با استفاده از ابزارهای نوین همچون شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی سعی می کنند تا روش های و متد های نوین گرایش به بزهکاری و اعتیاد به مواد مخدر را ترویج کنند و سعی دارند  با این روش هویت فرهنگی، اعتقادات دینی جوانان را نشانه روند.

,

 دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: یکی دیگر از تهدیدات تولید ، توزیع و مصرف مشروبات الکلی در سطح استان است که خود سرمنشأ بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی همچون قتل، درگیری، نزاع، مزاحمت های خیابانی و...، است که مسائل و مشکلات فراوانی را برای خانوادها به وجو د می آورد.

,

وی  با اشاره به اینکه دستگاه قضایی درکنار نیروهای انتظامی و امنیتی مبارزه جدی با اینگونه جرائم را در اولویت های خود قرار داده است گفت: در این بین خانواده ها نیز باید در این خصوص هوشیار باشند و نظارت و کنترل بیشتر بر فرزندان و جوانان خود داشته باشند.

,

عتباتی  برخورد با اراذل و اوباش را یکی دیگر از اولویت های دستگاه قضایی استان ذکر کرد و گفت: در این خصوص نیز برخورد قاطع با اشرار نامدار اردبیل صورت گرفته و در یک مورد نیز یکی از اشرار نامدار اردبیل را به 10 سال حبس محکوم شده و روانه زندان شده است.

,

وی با اشاره به اینکه تأمین امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز ماست افزود: با کسانی که سعی کنند در امنیت و آرامش مردم و شهروندان اخلال ایجاد نمایند طبق قانون به شدت برخورد می شود.

,

دادستان اردبیل در این مراسم از عموم شهروندان اردبیلی خواست که با حساسیت و هوشیاری کامل در محلات ، فعالیت های باندهای عرضه مواد مخدر، مشروبات الکلی، دایر کردن مراکز فساد و فحشاء و شرارت های خیابانی را در سریع ترین زمان ممکن به دادستانی اردبیل یا کلانتری های محل گزارش نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه