اخبار داغ

معرفی یک کتاب و شهید؛

روایت 24 ساعت از زندگی شهید کاظمی در "خط تماس"

روایت 24 ساعت از زندگی شهید کاظمی در "خط تماس"
"خط تماس" نام داستانی به قلم محدرضا بایرامی است که به روایت 24 ساعتِ آخر از زندگی شهید احمد کاظمی می‌پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، کتاب "خط تماس" اثری از محمدرضا بایرامی است که به زندگی شهید احمد کاظمی می‌پردازد و با دخل و تصرف نسبی راوی دو روز آخر زندگی این شهید است، البته در سراسر کتاب از شیوه رفت و برگشت در زمان استفاده می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در بخشی از داستان آمده است:"زمستان شروع شده بود و دسته‌های پرندگان مختلف، به سوی هور و جزیره‌‌های ام‌الطویل و فیاض و دریاچه‌ی بوبیان و کانال ماهیگیری می‌رفتند. گروه‌های هفتی‌شان از بالای سر نیروهای آماده‌ی رزم می‌گذشت و می‌رفت تا در جای مناسبی بنشیند. دو جناح چپ و راست‌شان در نقطه‌ای به هم می‌رسید که شاید به آن هم می‌شد در نوع خود گفت خط تماس..!"

,

نحوه بیان و لحن نویسنده برای روایت خاطرات و موقعیت‌ها دلنشین است و موجب خستگی خواننده نمی‌شود. استفاده از رفت و برگشت‌های زمانی به قدری خوب از آب درآمده که خواننده متوجه آن نخواهد شد. این مسئله حتی در نمایان کردن شخصیت اصلی یعنی شهید کاظمی نیز لحاظ شده و خواننده کمتر نامی از شهید کاظمی را خواهد دید و جرعه جرعه پی به شخصیت اصلی می‌برد.

,

شهید احمد کاظمی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در عملیات آزادسازی خرمشهر و والفجر 10 حضور داشت اما در سال 84 در اطراف ارومیه، در اثر سقوط هواپیمای جت فالکون حامل فرماندهان نیروی زمینی سپاه این فرمانده شجاع نیروی زمینی و همراهانش، همگی به دیدار حق شتافتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه