اخبار داغ

بازیکن اهرمی برگ برنده سپاهان عالیشهر شد+ تصاویر

بازیکن اهرمی برگ برنده سپاهان عالیشهر شد+ تصاویر
بازیکن اهرمی سپاهان در دیدار با استقلال یکی از دونده ترین بازیکنان تیم عالیشهر در زمین بود این بازیکن جوان و آینده دار توانست چهار بار توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون بکشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، در ادامه مسابقات لیگ نوجوانان استان بوشهر تیم استقلال بوشهر در استادیوم 2 شهید بهشتی بوشهر میزبان تیم سپاهان عالیشهر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

استقلال بوشهر تا قبل از این دیدار 12 بازی 24 امتیاز در رده دوم و تیم سپاهان عالیشهر از 12 بازی 22 امتیاز در رده سوم لیگ نوجوانان قرار داشتند.

,

تیم سپاهان عالیشهر در بازی رفت در برابر تیم استقلال بوشهر با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داده بود.

,

هفته سیزدهم لیگ نوجوانان استان بوشهر در استادیوم 2 شهید بهشتی بوشهر تیم سپاهان عالیشهر به مصاف استقلال بوشهر رفت و تیم استقلال بوشهر بود که توپ و بازی و رو در اختیار داشت، اما رفته رفته این تیم خوب و یکدست سپاهان عالیشهر بود که مالک توپ و میدان بازی شد.

,

, ,

تیم استقلال نمی خواست رده دومی لیگ را از دست دهد حمله را در دستور کار خود بر روی دروازه سپاهان قرار داد و موفق شد چند موقعیت بر روی تیم عالیشهر ببرد و نتوانستند گلی به ثمر برسانند.

,

ابوالفضل رجب زاده بازیکن اهرمی سپاهان در این دیدار عملکردی خوبی از خود نشان داد این بازیکن آینده دار استان در نیمه اول دو بار توپ را از خط بیرون کشید و نگذاشت دروازه سپاهان باز شود.

,

, ,

شوت بازیکن سپاهان از پشت محوطه جریمه  و در راه به دست بازیکن استقلال برخورد کرد و داور نقطه پنالتی نشان داد، علی غانمی بازیکن سیه چرده و خوش اخلاق تنگستانی تیم سپاهان عالیشهر  از روی نقطه پنالتی دورازه استقلال را باز کرد.

,

در نیمه دوم استقلال نمی خواست در خانه بازنده این دیدار شود چند حمله خطرناک بر روی دروازه سپاهان انجام داد بی نتیجه ماند، غانمی بازیکن تکنیکی سپاهان در یک زده حمله تک به تک با دروازبان حریف نتوانست گل دوم خود و سپاهان را به ثمر برساند.

,

, ,

تیم استقلال در دقایق آخر حملات خود را بر روی دروازه سپاهان بیشتر کرد چند وقعیت خطرناک را بر روی گل سپاهان آورد  که باز هم ابوالفضل رجب زاده دو بار دیگر توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا حمله ات استقلال بی نتیجه بماند، رجب زاده در این دیدار توانست 4 موقعیت صددرصدی گل را از تیم استقلال بگیرد.

,

در دقیقه 85 بازی بازیکن استقلال در یک موقعیت گل نتوانست دروازه سپاهان باز کن که خروج به موقع سید رضا حسینی فرد دروازبان تیم عالیشهر بی نتیجه ماند.

,

 

,

در اواخر نیمه دوم فشار حملات تیم استقلال بوشهر برای پیروزی و لااقل تساوی روی دروازه سپاهان عالیشهر برای جبران گل خورده بیشتر شد و تا جای که این مدافعان و دروازبان خوب سپاهان عالیشهر بودند که با از خود گذشتگی و رشادت مثال زدنی دروازه سپاهان را نجات دادند.

,

البته همین از خود گذشتگی منجر به مصدومیت دروازبان خوب < آینده دار سپاهان عالیشهر سید رضا حسینی فرد شد که در حین توپ گیری روی زمین که در اثر برخورد با مدافع استقلال بوشهر، نیز منجر مصدومیتش و به بیمارستان منتقل شد.

,

سپاهان عالیشهر با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال بوشهر با گل علی غانمی گذشت و با 25 امتیاز با یک پله صعود به رده دوم جدول لیگ بالا کشید و استقلال با این باخت و با 24 امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

,

تیم سپاهان که امسال با حضور بازیکنان جدید بهره می برد، ابوالفضل رجب زاده  بازیکن اهرمی که در پست هافبک چپ بازی می کند امسال به تیم عالیشهر پیوسته است توانسته در این مسابقات با سرعت و تکنیک خود 7 پاس گل و با گرفتن سه پنالتی و یک گل زده یکی از بهترین بازیکنان تیم خود باشد.

,

بازیکنان جدید دیگر سپاهان علی غانمی و محمد رضا حیدری  و غلامی نیا بازیکنان سرعتی و گلزن در این فصل کمک های زیادی برای سربلندی تیم سپاهان انجام داده اند.

,

سید محمد طاهرزاده، مهدی کرایی، عابد تمدنی، نعمت الله امین نژاد، داریوش بارگاهی و مهدی جمشیدی کادر فنی سپاهان عالیشهر تشکیل می دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه