اخبار داغ

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های بوشهر:

جنبش دانشجویی باید مروج گفتمان انقلابی باشد

جنبش دانشجویی باید مروج گفتمان انقلابی باشد
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: جنبش دانشجویی باید به سمت مطالبه گری پیش رفته و به دنبال ترویج گفتمان انقلابی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس دشتی در گردهمایی مسؤولان، معاونین و مدیران اجرایی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار داشت: جنبش دانشجویی باید روحیه انقلابی را به جامعه تزریق کرده و بصیرت و آگاهی جامعه را افزایش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر تصریح کرد: دانشجو مؤذن جامعه است که اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود، این تعبیر بدان جهت است که همان‌گونه که مؤذن با اذان خود مردم را از خواب بیدار می‌کند و آن‌ها را به یاد یک عمل واجب بر زمین‌مانده می‌اندازد، زمانی که جامعه دچار خواب غفلت شده، دانشجو با قلم و اندیشه خود آن جامعه را به حرکت وا‌داشته و زنده می‌کند و اگر افولی در جامعه و آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب رخ دهد با عزمی راسخ به صحنه می‌آید.

,

, ,

 

,

وی گفت: ۱۶ آذر یک واقعه تاریخی ماندگار است که سابقه ۶۵ ساله دارد و هدف از این جنبش حرکت جوانان به‌سوی اصلاح وضعیت کشور و ایستادگی در برابر استکبار و استبداد بود بنابراین نام‌گذاری این روز مربوط به شهادت سه نفر از دانشجویانی بود که ۶۵ سال پیش طی سفر نیکسون، معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکا به ایران اقدام به اعتراض و ایستادگی در مقابل وی شدند می‌باشد.

,

 

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس دشتی با اشاره به تعبیر خاص مقام معظم رهبری نسبت به دانشجویان که آنان را افسران جنگ نرم عنوان کردند، ابراز داشت: دانشجویان و جوانان انقلابی باید در راستای دفاع از انقلاب و حراست از ارزش‌های انقلابی و دینی به شکل آتش به اختیار وارد عمل شده و تکلیف مدارانه و توأم بابا بصیرت به ایفای نقش بپردازند.

,

وی بیان کرد: جنبش دانشجویی در قاموس یک حرکت عدالت طلبانه باید ضمن تلاش دائمی و جهاد علمی، وظیفه پیام‌رسانی با همان روشنگری و تبیین را فراموش نکند تا به این طریق بتواند به اهداف متعالی خود نائل شود.

,

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی باید به جامعه بفهماند که مستکبر همیشه مستکبر بوده و اگر در دور ه ای نیز در لباس دوست ظاهر شود فریب آن را نخورند و در جهت تبیین مباحث در جامعه و روشنگری برم بنای نگاه انقلابی و عادلانه سعی و تلاش نمایند.

,

به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو گردهمایی مسئولین، معاونین و مدیران اجرایی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با حضور مجتبی ابراهیمی معاونت طرح، برنامه و پشتیبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه