اخبار داغ

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه خلیج فارس:

۱۶ آذر روز دانشجویان استکبار ستیز است

۱۶ آذر روز دانشجویان استکبار ستیز است
16 آذر روز بیداری دانشجویانی است که در سال 32 نماد استکبارستیزی شدند و الگویی برای مجموعه ی متعهد ،انقلابی و دارای احساس مسئولیت نسبت به آرمان های دانشجویی همچون علم، عدالتخواهی، آزاد اندیشی و آزادی خواهی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، حجت الاسلام جمالی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفت و گویی به مناسبت روز دانشجو گفت: روز دانشجو مصادف است با شهادت سه دانشجوی فهیم ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۳۲ که حداقل وظیفه ما گرامی داشت این روز تاریخی در جنبش دانشجویی است. این ایام  متعلق به دانشجویان است. 16 آذر روز بیداری دانشجویانی است که  در سال 32 نماد استکبارستیزی شدند و الگویی برای مجموعه ی متعهد ،انقلابی و دارای احساس مسئولیت نسبت به آرمان های دانشجویی  همچون علم، عدالتخواهی، آزاد اندیشی و آزادی خواهی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 

,

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: دانشجویان باید بدانند که طلب علم و دانش در راستای تحقق ارزش های رو به پیشرفت انقلاب اسلامی، بالاترین فریضه برای یک انسان کامل است. دانشجویان در حقیقت عالمان و متولیان فکری جامعه هستند که می بایست با خودسازی و کسب مهارت ها و تخصص های لازم برای خدمت به جامعه با دوبال تقوا و علم تحصیل کنند. رسالت بزرگ امروز دانشجویان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که دانشجویان را افسران جنگ نرم نامید ، حضور فعالانه و هدفمند و با بینش عمیق در این عرصه است.

,

 

,

مصئول نهاد نمایندگی دنشگاه خلیج فارس بیان کرد: امروز روز مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان است همانطور که شهید بهشتی(ره) فرمودند: دانشجو مؤذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود، باید مواظب تحرکات دشمن بود. امروز نقشه اصلی دشمن تصویر سازی غلط و نا امید کننده در نوع پیشرفت های انقلاب اسلامی است که به فضل الهی این نقشه دشمن نیز توسط دانشجویان روشن بین و تیزبین و بصیر ، نقش بر آب و محو خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه