اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مراکز آموزشی با نگاه انقلابی تولید علم کنند

مراکز آموزشی با نگاه انقلابی تولید علم کنند
امام جمعه بوشهر : توانمندی علمی باعث آزادی، اقتدار و خارج کردن علم و انحصار آن از دست بیگانگان می شود به همین دلیل باید به خودکفایی در مرجعیت علمی در منطقه و دنیا برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس گفت: با علم می توان به توسعه، پیشرفت و اقتداررسید در غیراین صورت دچار ضعف ، در نظام جهانی دچار شکست و مملکت ما به کشوری وابسته به بیگانگان تبدیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,


آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: اگر می خواهیم قدرت واقعی در جغرافیای سیاسی و اقتصادی داشته باشیم باید دانش و مدیریت زیرساخت ها را دشته باشیم و اگر دانش مدیریت را نداشته باشیم توسعه زیر ساخت های نرم افزاری را نخواهیم داشت.

,
,


امام جمعه بوشهر با بیان این که نانو، هوافضا، الکترونیک و اینترنت مسایل مهم دانش بشر و مزیت اجتماعی است گفت: علم استقلال آفرین است و نداشتن آن باعث می شود اقتدار یک جامعه دچار بحران و وابستگی شود.

,
,


نماینده ولی فقیه در استان بوشهربیان کرد: ایران با استعداد ترین جوانان را دارد و با برنامه ریزی می توان به مرجعیت علمی رسید. در دانش هوا فضا و نانو پیشرفت هایی دشته ایم و این مدیون توجه مقام معظم رهبری و تلاش دانشمندان است.

,
,


وی تاکید کرد: مراکز آموزشی نباید از انقلاب جدا باشند، و این نیازمند نگاه عمیق و انقلابی است.

,
,

 

,

آیت الله صفایی بوشهری گفت: توانمندی علمی باعث آزادی، اقتدار و خارج کردن علم و انحصار آن از دست بیگانگان می شود به همین دلیل باید به خودکفایی در مرجعیت علمی در منطقه و دنیا برسیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه