اخبار داغ

مراسم روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر؛

اصلاح طلب حامی روحانی به ناکارآمدی دولت اعتراف کرد

اصلاح طلب حامی روحانی به ناکارآمدی دولت اعتراف کرد
مشاور رئیس دولت اصلاحات در مراسم روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: ما از دولت و رئیس جمهور می خواهیم همه گناهان را به گردن ترامپ نگذارد. بسیاری از ضعف های مدیریت جامعه ناشی از ضعف و ناتوانی بسیاری از مدیران اجرایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، حجت الاسلام رسول منتجب نیا فعال سیاسی اصلاح طلب و مشاور رئیس دولت اصلاحات در مراسم روز دانشجو در پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: دانشجو عصاره اندیشه ، انگیزه ، احساس ، عاطفه و ادراک جامعه بشری است. دانشجو عنصر محرک جامعه است و از نشستن و توقف منزجر است و جامعه را به خیزش وا می دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 

,

عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در ادامه گفت: انتقاد و فریاد دانشجو ، فریاد جامعه است. دانشجو به تعبیر امام کسی است که سرنوشت آینده کشور را در دست و اختیار دارد. گرامی داشت روز دانشجو در سراسر کشور مرور کردن و بازشناسی شخصیت دانشجو ، دانشگاه و  مطالعه و رصد رسالت بزرگ دانشجو است.

,

, ,

این عضو موسس حزب اعتماد ملی با اشاره سخن شهید بهشتی در مورد دانشجو اظهار کرد: این سخن شهید بهشتی  که دانشجو موذن جامعه است و اگر دانشجو خواب بماند نماز جامعه قضا می شود ، به خاطر این است که دانشجو بیدار است و ملاحظاتی که بقیه افراد دارند را نمی پسندد و فریادش برای حق و حقیقت بلند است.

,

 

,

حجت الاسلام منتجب نیا در ادامه گفت: آقای روحانی نه اصلاح طلب بوده ، نه اصلاح طلب است ، نه اصلاح طلب خواهد بود. در سال 92 و 96 ما بعد از بررسی به خیرالموجودین که آقای روحانی بود رسیدیم و از او حمایت کردیم. ما از روحانی به خاطر عمل نکردن به شعارهایش طلبکاریم. ما از رئیس جمهور انتقاد می کنیم چون نسبت به وضعیت اقتصادی و عمل نکردن به وعده هایش  گلایه مندیم .

,

, ,

حامی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما از دولت و رئیس جمهور می خواهیم همه گناهان را به گردن ترامپ نگذارد. بسیاری از ضعف های مدیریت جامعه ناشی از ضعف و ناتوانی بسیاری از مدیران اجرایی است. دولت مسئول حل مشکلات کشور است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه