اخبار داغ

تبلیغ قمارخانه آنلاین توسط بازیگر مشهور سینما / تبلیغات در شبکه های اجتماعی همچنان بی سر و سامان است

تبلیغ قمارخانه آنلاین توسط بازیگر مشهور سینما / تبلیغات در شبکه های اجتماعی همچنان بی سر و سامان است
صفحه خانم بازیگر مشهور سینما برخلاف قوانین جاری کشور دست به تبلیغ قمارخانه آنلاین زده است که بعید است از ممنوعیت تبلیغ این جور خدمات خبر نداشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر اهل گشت و گذار در اینستاگرام و دنبال کننده صفحات بازیگران، ورزشکاران و ... باشید حتما کم و بیش تبلیغات گوناگون این صفحات به چشمتان خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در تبلیغات اینستاگرامی مهمترین عمل تعیین کننده قیمت ها عدد است. تعداد فالوئرها،  میزان بازدید از ویدیوها، تعداد لایک پایین پست ها همه و همه مهم است.

,

شاید همین باعث می شود تا بعضی از این سلبریتی ها برای بیشتر کردن فالورهایشان سر و دست می شکنند.

,

هرچند در ایران کافیست یک روز صبح اینستاگرام خود را باز کنی و ببینی یک نفر با یک فیلم خودکشی یا نمایش خودش سلبریتی شده و قیمت‌های میلیونی برای تبلیغات در صفحه‌اش می‌گیرد. تبلیغاتی که بعضی وقتها عجیب و غریب هم به نظر می رسد. از اکستنشن زیبایی تا فال و کف بینی و ...

,

, ,

, ,

, ,

, ,

اینکه درآمد تبلیغاتی این حضرات سلبریتی چقدر است جای خودش اما جالبتر اینجاست که برای چند میلیون تومان حاضر هستند هرچیزی را تبلیغ کنند. حالا صفحه خانم بازیگر مشهور سینما برخلاف قوانین جاری کشور دست به تبلیغ قمارخانه آنلاین زده است که بعید است از ممنوعیت تبلیغ این جور خدمات خبر نداشته باشد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

به نظر می رسد باید چارچوبی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها توسط مجلس و دولت تنظیم شود تا شاید کمی این اوضاع بهتر شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه