اخبار داغ

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادنی اردبیل؛

پس از نیم قرن اهالی روستای پیشگمان خلخال از آب شرب بهره مند شدند

پس از نیم قرن اهالی روستای پیشگمان خلخال از آب شرب بهره مند شدند
بعد از گذشت حدود نیم قرن، مردم روستای پیشگمان بخش خورش رستم جنوبی هشتجین شهرستان خلخال از آب آشامیدنی لوله کشی شده بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل با اشاره به مشکلات مردم در مناطق محروم  به خبرنگار ما گفت: با توجه به مشکلاتی که مناطق محروم با آن سالیان سال است دست و پنجه نرم می کنند، نزدیک به ۲ سال است قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ۳۱ استان دستور مقام معظم رهبری را در پیش گرفته و امروز نیز شاهد رفع برخی از مشکلات مردم در تمام استان ها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
 
,
میراضی خاطر نشان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل نیز در همین راستا با تکیه بر فرامین رهبر معظم انقلاب، در ۵حوزه فرهنگی، سلامت، تعلیم و تربیت، اشتغال و عمران و زیرساخت به کار خود ادامه می دهد.
,
 
,
وی افزود: بطوری که تا به امروز اقدامات زیادی از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) در مناطق محروم شهرستان های گرمی، مشگین شهر و خلخال انجام شده و همچنان شاهد فعالیت در این مناطق هستیم.
,
 
,
میراضی با اشاره مشکلات مردم روستای پیشگمان گفت: مردم این روستا از ۴۰سال گذشته تا به امروز، آب آشامیدنی خود را از قناتی که که در روستا وجود داشت بصورت سنتی تامین میکردند و این روش برداشت آب برای اهالی روستا بسیار دشوار بود، بطوری که برای برداشت یک گالن آب ساعت ها در صف انتظار می کشیدند.
,
 
,
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل با شاره به احداث منبع و ایستگاه پمپاز آب در روستای پیشگمان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی اردبیل با ورود در حوزه عمرانی توانست مشکل آب آشامیدنی اهالی این روستا را از طریق احداث منبع و ایستگاه پمپاژ آب برطرف کند، بطوری که بعد از اتمام مراحل ساخت این پروژه،آب آشامیدنی تا حیاط منزلشان لوله کشی شده و در اختیار مردم روستای پیشگمان قرار گرفت.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه