اخبار داغ

آیت الله رئیسی در بیرجند:

ضریب نفوذ ایران درکشورهای منطقه از برکات انقلاب است/ جدی بودن افول قدرت آمریکا

ضریب نفوذ ایران درکشورهای منطقه از برکات انقلاب است/ جدی بودن افول قدرت آمریکا
تولیت آستان قدس رضوی گفت: افول قدرت آمریکا یک مسئله جدی است. همانگونه که قدرت نرم ما در حال افزایش است قدرت آمریکا روز به روز در حال کاهش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی شب گذشته در بیرجند اظهار کرد: موضوع جلسه دستاوردهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی 40 ساله انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی شب گذشته در بیرجند اظهار کرد: موضوع جلسه دستاوردهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی 40 ساله انقلاب است.,

 

,

وی افزود: دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

,

 

,

مردم سالاری دینی از برکات انقلاب است

, مردم سالاری دینی از برکات انقلاب است, مردم سالاری دینی از برکات انقلاب است,

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: اولین دستاورد بزرگ 40 ساله انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی است.

,

 

,

آیت الله رئیسی عنوان کرد: مراجعه به رای و نظر مردم از نگاه امام خمینی (ره) نگاه تشریفاتی نبود و اگر حرفی می‌زدند به آن علم، ایمان و باورد داشتند.

,

 

,

وی گفت: خدا باوری و دین باوری به این معنا است که دین می‌تواند زندگی مردم را اداره کند و امام راحل به آن نیز اعتقاد داشتند.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی نقش مردم و توجه به مردم در همه سطوح جامعه برای همه نهادینه شده است.

,

 

,

آیت الله رئیسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای سیرت و صورت است، بیان کرد: سیرت باید از آمیزه های دینی بهره‌مند باشد و صورت یک نهاد تشکیلاتی است.

,

 

,

وی اظهار کرد: دومین دستاورد چهل ساله جمهوری اسلامی برای کشور مسئله استقلال است و این را همه باور دارند.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی گفت: غرب مدعی قدرت مندی در دنیا است و ادعای سلطه بر جهان را دارد اما در مقابل آن ایران کشور مستقلی بوده و روی پای خود ایستاده است.

,

 

,

آیت الله رئیسی گفت: شعاری که در پیروزی انقلابی همواره همه سر دادند و بر آن تاکید می‌شود "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" است و این استقلال نیز به برکت خون شهدا بوده که این نیز از دستاورد انقلاب است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: اگر نسل سوم و چهارم انقلاب بیشتر از نسل اول و دوم نسبت به کشور دغدغه مند نباشند عِرق، علاقه و شجاعت آنها کمتر نیست.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی گفت: حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در کشورهای منطقه برای دفاع و حضور در مباحث سیاسی و مذهبی همه نشان از برکات انقلاب است.

,

 

,

آیت الله رئیسی بیان کرد: نسل جدید آگاه، مطلع، در صحنه، متدین، با بصیرت و آماده خطر کردن است و این‌ها همه مولفه هایی است که باید به آنها توجه شود .

,

 

,

ضریب نفوذ ایران درکشورهای منطقه از برکات انقلاب است

, ضریب نفوذ ایران درکشورهای منطقه از برکات انقلاب است, ضریب نفوذ ایران درکشورهای منطقه از برکات انقلاب است,

وی تصریح کرد: هم اکنون توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ضریب نفوذ ایران در کشورهای منطقه چه کشورهای مسلمان و چه غیر مسلمان از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی بیداری اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

,

 

,

آیت الله رئیسی با بیان اینکه ما مشکلات داریم در کشور اما کارهای خوبی نیر طی این چهل سال انجام شده، گفت: در این مدت زیر ساخت‌های خوبی فراهم شده و توسعه در زیر ساخت‌ها نیز بسیار زیاد بوده که دسترسی به آب، برق، گاز، بهداشت و ‌.... از زیرساختهایی است که طی این چهل سال فراهم شده و باید تلاش شود که دستاوردها همه گیر باشد.

,

 

,

وی با اشاره به حوزه فرهنگ، بیان کرد: تعداد دانشجویان اکنون با دانشجویان دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی خراسان جنوبی را استانی فر هنگی دانست و تصریح کرد: کمتربن نرخ جرم بسته به جمعیت مربوط به خراسان جنوبی بوده که این نشان از فرهنگ مردم این استان است.

,

 

,

آیت الله رئیسی گفت: امروز این فرهنگ نیز مورد هدف دشمن است دشمن می‌خواهد باور، ارزش، اعتقاد و دین مداری ما را تحت تاثیر قرار دهد.

,

 

,

قدرت نرم جهوری اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب است

, قدرت نرم جهوری اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب است, قدرت نرم جهوری اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب است,

وی خاطرنشان کرد: از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی مسئله قدرت نرم جمهوری اسلامی است که این قدرت غیر قابل انکار است و هم اکنون قدرت نرم امتداد جمهوری اسلامی است.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: بعد از چهل سال نگاه کنید ما کجا هستیم و دشمنان ما کجا هستند؟ طی این چهل سال در ده ساله اول ما به فکر تاسیس انقلاب بودیم و دشمن به فکر عدم تاسیس انقلاب بود با جنگ تحمیلی و ترور خواستند مانع تاسیس انقلاب شوند اما موفق نشدند.

,

 

,

آیت الله رئیسی ادامه داد: در ده ساله دوم دشمنان تلاش کردند بر عدم تثبیت نظام و در دهه سوم برای عدم توسعه این نظام تلاش کردند.

,

 

,

وی اظهار کرد: دشمنان در دهه چهارم تلاش کرد مانع بیداری اسلامی شوند که در این زمینه نیز موفق نبودند.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن می‌خواهد القای یاس و نا امیدی کند اما آنچه ما را امیدوار می‌کند سخنان راهبردی مقام معظم رهبری است.

,

 

,

آیت الله رئیسی بیان کرد: امروز فلسطین، لبنان و یمن به برکت انقلاب اسلامی ایران جان گرفته و اسرائیل با همه سلاح‌هایی که داشت در مقابل مقاومت این کشورها شکست خورده است که این نیز نتیجه قدرت نرم انقلاب اسلامی است.

,

 

,

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات و نشاط آفرینی تلاش کنند،گفت: امیدوار کردن مردم باید با اقدام و عمل همراه باشد.

,

 

,

افول قدرت آمریکا یک مسئله جدی است

, افول قدرت آمریکا یک مسئله جدی است, افول قدرت آمریکا یک مسئله جدی است,

 تولیت آستان قدس رضوی گفت: افول قدرت آمریکا یک مسئله جدی است. همانگونه که قدرت نرم ما در حال افزایش است قدرت آمریکا روز به روز در حال کاهش است.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: ما پس از 40 سال شاهد افول دشمنان و پیشرفت قدرت نرم انقلاب در منطقه هستیم.

,

 

,

نیروی انسانی سرمایه بزرگ کشور

, نیروی انسانی سرمایه بزرگ کشور, نیروی انسانی سرمایه بزرگ کشور,

وی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه بزرگ کشور است، گفت: جوانان راه حل‌های زیادی برای رفع مشکلات دارند باید به جونان، مردم و سرمایه گذران در این کشور میدان داد و اعتماد کرد.

,

 

,

آیت الله عبادی بیان کرد: آمریکا گره‌ای از گره های کشور باز نکرده بلکه گره مشکلات خود را باز نکرده اند.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای ارتباط با کشورهای دنیا به ویژه 15 کشور همسایه خود هیچ مشکلی نداریم، گفت: به جز آمریکا که هدف آن سلطه بوده و اسرائیل که کشوری غاصب است برای ارتباط با کشورهای دیگر دنیا مشکلی نداریم اما به شرط آنکه استقلال کشور ایران زیر سوال نرود.

,

 

,

وی تاکید کرد: باید به توانایی های داخلی توجه و اعتماد داشت.

,

 

,

نگاه به غرب نگاه مردودی است

, نگاه به غرب نگاه مردودی است, نگاه به غرب نگاه مردودی است,

آیت الله رئیسی بیان کرد: از اول انقلاب برخی در کشور بودند که نگاه به غرب و روحیه غربی داشتند که این نگاه، نگاه مردودی است باید از هرگونه وادادگی و کوتاه آمدن در مقابل آنها پرهیز در برابرشان ایستادگی کرد.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی گفت: روح و خون شهدا در پیشرفت کشور موثر بوده و این کشور را بیمه کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه