اخبار داغ

گزارشی از کمبود گاز در شهرستان درمیان؛

وضعیت قرمز کمبود گاز در درمیان/ تانکرهایی که در یک روز خالی می‌شود

وضعیت قرمز کمبود گاز در درمیان/ تانکرهایی که در یک روز خالی می‌شود
بیش از دو ماه است که مردم شهرستان درمیان از کمبود گاز رنج می‌برند و وضعیت گاز در این شهرستان قرمز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، فصل پاییز روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و کم‌کم فصل سرد زمستان از راه می‌رسد. شهرها و روستاهایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردارند در فصل سرد سال نسبت به گرم‌کردن خانه‌های خود مشکلی ندارند اما شهرها و روستاهایی که از این نعمت برخوردار نیستند با مشکلاتی مواجه‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، فصل پاییز روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و کم‌کم فصل سرد زمستان از راه می‌رسد. شهرها و روستاهایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردارند در فصل سرد سال نسبت به گرم‌کردن خانه‌های خود مشکلی ندارند اما شهرها و روستاهایی که از این نعمت برخوردار نیستند با مشکلاتی مواجه‌اند.,

 

,

درمیان یکی از شهرستان‌های مرزی کشور است که چهار شهر و تعدادی از روستاهای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار‌ند اما بسیاری از روستاها هنوز از نعمت گاز طبیعی محروم هستند و نیاز به سیلندر گاز دارند.

,

 

,

هم‌اکنون بیش از دو ماه است که کمبود سیلندر گاز در این شهرستان احساس می‌شود و صدای مردم درآمده است.

,

 

,

جمعیت قابل توجهی در شهرستان درمیان سکونت دارند اما مدت زمان زیادی شده ارسال گاز از مرکز استان به این شهرستان کم‌تر شده و مردم این شهرستان مرزی را با مشکل مواجه کرده است.

,

 

,

یکی از شهروندان شهرستان درمیان در گفت‌وگو با خاورستان، از کمبود گاز در این شهرستان گلایه کرد و گفت: هم‌اکنون که درصدی از جمعیت شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، باید وضعیت سیلندر گاز بهتر باشد و کمبود احساس نشود اما متأسفانه معمولا هر ساله در این فصل در سطح شهرستان و به طور خاص روستاها با مشکل کمبود گاز مواجه هستیم.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

گاز کم است

, گاز کم است, گاز کم است,

یکی از اهالی روستای نوغاب نیز در گفت‌وگو با خاورستان، از کمبود گاز در این روستا گلایه کرد و گفت: در این روستا گاز کم است و مردم در این فصل که بیش از سایر روزهای سال به گاز نیاز دارند، با مشکل مواجه شده‌اند.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

یکی از اهالی روستای مسک نیز در گفت‌وگو با خاورستان، از خرید سیلندر گاز مورد نیاز خود از بیرجند خبر داد و گفت: به دلیل اینکه مدت زمان طولانی است گاز به روستا نیامده و در اسدیه نیز گاز پیدا نمی‌شود یا اگر باشد طی یک روز تمام می‌شود از بیرجند سیلندر گاز خریدم و علاوه بر من تعداد بسیار زیادی از همشهریان نیز گاز مورد نیاز خود را از بیرجند تامین کرده اند.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

حیدری مسئول شرکت گاز بوتان شهرستان درمیان در گفت‌وگو با خاورستان، مسئله کمبود گاز در این شهرستان را تأیید کرد و گفت: اکنون بیش از دو ماه شده که کمبود گاز در سطح شهرستان درمیان بیش از گذشته احساس می‌شود.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: معمولا در نیمه اول هر ماه بیش از 4 نوبت گاز در قالب تانکرهای 19 تا 20 تُنی از طرف مرکز استان به شهرستان درمیان ارسال می‌شود که در ماه جاری تاکنون فقط دو نوبت تانکر گاز به شهرستان ارسال شده است.

,

 

,

مسئول شرکت گاز بوتان شهرستان درمیان بیان کرد: به دلیل این‌که کمبود گاز در سطح شهرستان بسیار زیاد است اگر تانکر گازی به شهرستان فرستاده شود طی یک روز گاز آن تمام شده و برای افرادی که روز بعد مراجعه کنند گاز نمی‌ماند.

,

 

,

حیدری گفت: مردمی که روستایشان در مسیر جاده بیرجند اسدیه است زمانی‌که تانکر گاز را در جاده می‌بینند به اهالی سایر روستاها خبر ارسال گاز به اسدیه را داده و معمولا قبل از این‌که تانکر به شرکت گاز اسدیه برسد مردم برای گرفتن گاز صف کشیده‌اند.

,

 

,

وضعیت گاز در درمیان قرمز است

, وضعیت گاز در درمیان قرمز است, وضعیت گاز در درمیان قرمز است,

وی با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان طی ماه‌های گذشته گفت: هم‌اکنون با افزایش جمعیت و نیاز مبرم مردم به گاز باید بگویم که وضعیت گاز در شهرستان درمیان قرمز است.

,

 

,

مسئول شرکت گاز بوتان شهرستان درمیان اظهار کرد: برای رفع مشکل با استان بارها صحبت شده و قول همکاری داده‌اند. امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

,

 

,

تلواری مسئول توزیع پخش گاز بوتان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تاکنون موردی از کمبود گاز در درمیان طی ماه جاری به دست من نرسیده است.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی با بیان این‌که هر ماه برای شهرستان درمیان گاز ارسال می‌شود، افزود: تا آخر آذرماه نیز سعی می‌شود یک نوبت دیگر گاز برای درمیان ارسال شود.

,

 

,

مسئول توزیع پخش گاز بوتان خراسان جنوبی بیان کرد: کمبود گاز در سطح استان خراسان جنوبی است و مختص شهرستان درمیان نیست. طی ماه گذشته از شهرستان نهبندان مواردی مبنی بر کمبود گاز داشته‌ایم و سعی می‌شود که مشکل گاز در استان و شهرستان‌هایی که با مشکل مواجه‌اند رفع شود.

,

 

,

تلواری گفت: مشکلی که برای پالایشگاه به وجود آمده بود کم‌تر شده و ان‌شاءالله با رفع‌شدن کامل مشکل پالایشگاه دیگر شاهد کمبود گاز نباشیم.

,

 

,

کمبود گاز نداریم/ تاکنون کمبود گاز به فرمانداری اعلام نشده است!

, کمبود گاز نداریم/ تاکنون کمبود گاز به فرمانداری اعلام نشده است!, کمبود گاز نداریم/ تاکنون کمبود گاز به فرمانداری اعلام نشده است!,

محمد بشیری‌زاده فرماندار شهرستان درمیان نیز در گفت‌و‌گو با خاورستان، اظهار کرد: در درمیان کمبود گاز نداریم چراکه اگر کمبود وجود داشت قطعا به فرمانداری اعلام می‌شد.

, خاورستان,

 

,

وی با بیان این‌که تاکنون هیچ موردی مبنی بر کمبود گاز در این شهرستان به فرمانداری اعلام نشده، افزود: چنان‌چه در روستایی کمبود گاز وجود داشته باشد و به فرمانداری اطلاع دهند پیگیری می‌کنیم.

,

 

,

در 28 آبان‌ماه نیز گزارشی از کمبود گاز در شهرستان درمیان با عنوان کمبود گاز در روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی/ گلایه‌هایی که به جایی نمی‌رسد در پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، منتشر شد و در آن گزارش مسئول توزیع پخش گاز بوتان خراسان‌جنوبی کمبود گاز در شهرستان درمیان را ناشی از تعمیر پالایشگاه عنوان کرد.

, کمبود گاز در روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی/ گلایه‌هایی که به جایی نمی‌رسد, خاورستان,

 

,

حال پس از گذشت 21 روز این مسئول از این‌که کمبود گاز از فرمانداری شهرستان درمیان به استان اعلام نشده است، خبر می‌دهد.

,

 

,

درحالی‌که مردم در روستاهای نوغاب، بورنگ، سرو، طاغان، مسک ،بوته‌زیرگ و... از کمبود گاز گلایه دارند و در تماس‌های مکرر با این رسانه خواستار رسیدگی به شرایط موجود شده‌اند اما فرمانداری شهرستان درمیان اعلام می‌کند کمبود گاز وجود ندارد. نیاز است مسئولان به این موضوع رسیدگی و مشکل کمبود گاز را رفع کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه