اخبار داغ

جوانان دلواری از بی توجهی مسئولین نسبت به مزار شهدای گمنام گلایه کردند

جوانان دلواری از بی توجهی مسئولین نسبت به  مزار شهدای گمنام گلایه کردند
جوان دلواری گفت:ما الگو و قهرمانانی بالاتر از شهدا نداریم و جای بسی تأسف است که گلزار شهدای شهر ما را به این وضعیت رساندند و به عنوان یک شهروند از این وضعیت بسیار ناراحت و گله‌مند هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛در پی بی مهری و کم لطفی به وضعیت یادمان و مقبره شهدای گمنام در برخی شهرهای استان بوشهر دل هر انسانی را می رنجاند و غربت و فراموش شدن تعریف امروز مقبره شهدای گمنام در این شهرهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شهدایی که پا بر آرزوهای دنیوی خود گذاشتند تا دنیای ما را آباد کنند، سزاوار نیست که سال‌ها گرد و غبار فراموشی بر قبورشان انباشته شود.

,

سید تقی جعفری از جوانان فعال دلواری از مردم ولایتی استان بوشهر در یادداشتی خطاب به همه مردم  استان بوشهر غربت و فراموشی شهدای گمنام ایت استان را یادآور شدند.

,

جعفری در این یادداشت با اشاره به جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب آورده است: امام خامنه ای (مدظله) فرمودند:«نگذارید غبارهای فراموشی روی این خاطره‌های گرامی را بگیرد و یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهنیت‌ها خارج شود»

,

وی ادامه داد: شهدایی که خیلی‌ از ماها آرزوی در میان آن‌ها بودن را داریم، در پیش گاه خدا اجر و قربی‌ نا گفتنی دارند که در کلام و مقال نمی‌گنجد اما در جامعه‌ای شهیدپرور که آسودگی و پیشرفت ما مرهونِ خونِ هزاران شهید است، دیدن اتفاقاتی از این نمونه که نقل می‌شود، ذهن هر منصفی را آشفته می‌سازد ...

,

این جوان دلواری گفت:ما الگو و قهرمانانی بالاتر از شهدا نداریم و جای بسی تأسف است که گلزار شهدای شهر ما را به این وضعیت رساندند و به عنوان یک شهروند از این وضعیت بسیار ناراحت و گله‌مند هستم.

,

جعفری ادامه داد:گلزار شهدا از واقعیت‌های بزرگ تاریخی است که با رفتن به این مکان مقدس، ارزش‌های بزرگی که شهدا حافظ آن بودند، کارهای بزرگی که در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند و پیروزی انقلاب اسلامی که به واسطه خون شهدا بود را به ما یادآوری می‌کند تا گذشته را فراموش نکنیم.

,

وی یادآور می‌شود: مسئولین میگویند که ساخت یادمان اعتبار میخواهد و اعتبار و هزینه ای هم نیست اما در پاسخ میگویم اولا بی شک آنان که «عند ربهم یرزقونند» نیازی به ما زمینی‌ها ندارند اما دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی چیزی بیشتر از ساختن آرامگاه و سنگ قبر دو شهید است دوماً هزینه‌های یک سنگ قبر و آرامگاه بی شک کمتر از آن است که بتوان نامش را هزینه گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه