اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

بیش از ۲ هزار بازمانده از تحصیل در آذربایجان غربی به مدرسه رفتند

بیش از ۲ هزار بازمانده از تحصیل در آذربایجان غربی به مدرسه رفتند
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم شناسایی شده به مدرسه رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ابراهیم محمدی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بااشاره به کودکان بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی گفت: ۶ هزارو ۸۷۴ نفر در سطح استان در مقطع ابتدایی از تحصیل بازمانده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزارو ۱۰۷  نفر از این کودکان شده ایم  که ۷۰۸ نفز از آنان یا فوت شده و یا مهاجرت کرده اند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، بیان کرد: همچنین تاکنون ۶۴۳ نفر از این افراد در مقطع ابتدایی جهت ادامه تحصیل جذب شده که متقابلا ۶۹۶ نفر از این افراد نیز به دلایل مختلف از جمله ازدواج ، ممانعت والدین و یا بدسرپرستی و آموزش ناپذیری از تحصیل بازمانده اند.

,

وی، تصریح کرد:  از این افراد بازمانده از تحصیل ۴۷۰ نفر مستعد جذب برای ادامه تحصیل هستند که جهت تحقق این امر نیازمند ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هستیم.

,

محمدی، تصریح کرد: در ۲ مقطع متوسطه اول و دوم نیز تعداد ۱۴ هزار و ۵۴۲ نفر بازمانده از تحصیل در استان وجود دارد که از این تعداد ۳ هزار و ۶۴۱ نفر یا فوت کرده و یا مهاجرت کرده‌اند.

,

وی، خاطرنشان کرد: البته یک هزارو ۳۶۱ نفر از این افراد جذب شده و مشغول به تحصیل هستند و متقابلا ۹ هزار و۷۲۰ نفر هنوز جذب نشده اند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با بیان اینکه ۱۲ مدرسه در استان با حضور فقط یک دانش‌آموز فعالیت دارند، گفت: ۱۲۲ مدرسه نیز با حضور ۴، ۳ و ۲ دانش‌آموز در استان مشغول به فعالیت هستند.
وی، افزود: ۱۳۲ سرباز معلم نیز در استان مشغول به فعالیت بوده و برای ۷۵ نفر در مقطع ابتدایی تدریس می‌کنند و از تعداد ۲۴ هزار و ۸۰۰ کلاس درس استان، ۱۳ هزار کلاس مربوط به مقطع ابتدایی است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه