اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد؛

۳۴۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

۳۴۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جمعیتی حدود ۳۴۰ هزار نفر در دو شبکه شهرستان رفسنجان و انار را پوشش میدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ احمد جمالی زاده در آیین افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستای جعفرآباد رفسنجان  روز گذشته که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ۵ پروژه از پروژه های تفاهم نامه ی سه جانبه ی وزارت بهداشت, استانداری کرمان و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان امروز افتتاح و به بهره برداری رسید۰

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی افزود:از تعداد ۱۲ پروژه ۴ پروژه قبلا به بهره داری رسیده و ۳ پروژه دیگر شامل دو مرکز جامع خدمات سلامت و یک مرکز آموزش بهورزی با زیربنای ۲۰۰۰ متر تا پایان سال به بهره برداری میرسد.

,

جمالی زاده خاطر نشان کرد:دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جمعیتی حدود ۳۴۰ هزار نفر در دو شبکه شهرستان رفسنجان و انار را پوشش میدهد که خدمات بهداشتی این جمعیت توسط ۳۳ مرکز خدمات جامع سلامت, ۵ پایگاه بهداشتی شهری و ۹۹ خانه بهداشت ارائه میشود.

,

وی همچنین عنوان داشت:به همت خیرین و کمک های دولتی به خصوص به برکت طرح تحول سلامت و حمایت های رئیس دانشگاه در چند سال اخیر عمده مراکز تحت پوشش دانشگاه بازسازی و نوسازی شده و امیدواریم تا پایان سال سیستم شبکه براساس اخرین اصلاحات طرح گسترش کامل گردد.

,

جمالی زاده در خصوص طرح خدمات جامع سلامت روستای جعفر آباد بیان کرد:تا امروز خدمات بهداشتی در روستای جعفراباد توسط یک خانه بهداشت ارائه میشد در سال ۹۵ با بازنگری در طرح گسترش سلامت و با توجه به موقعیت و جمعیت روستا مقرر شد که مرکز خدمات راه اندازی شود پس از اجرای تفاهم نامه سه جانبه کار ساخت آن از سال ۹۶ توسط خیر نیکوکاری شروع و تکمیل آن از محل اعتبارات استانی و وزارت بهداشت تکمیل و انجام شد.

,

وی افزود:مساحت این زمین بیش از ۳ هزار متر مربع که مرکز با زیربنای ۵۰۰ متر در ان احداث شده است همچنین اعتبار در نظر گرفته شده برای این مرکز ۴ میلیارد ریال و به همین میزان دانشگاه علوم پزشکی جهت تکمیل آن هزینه کرده است و بیش از یک میلیارد آن توسط دانشگاه هزینه شده بود.

,

جمالی زاده در پایان خاطر نشان کرد: تعداد جمعیتی که قرار است از این مرکز خدمات بهداشتی و درمانی بگیرند ۶۶۵۰ نفر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه