اخبار داغ

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه:

مشکلی برای عرضه میوه شب یلدا نداریم/ بیشترین قیمت هر کیلو هندوانه ۲۸ هزارریال

مشکلی برای عرضه میوه شب یلدا نداریم/ بیشترین قیمت هر کیلو هندوانه ۲۸ هزارریال
رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه با بیان اینکه بازار میوه شب یلدا مشکلی از لحاظ تامین مایحتاج مردم ندارد گفت: قیمت هر کیلو هندوانه ۱۰ هزار تا ۲۸ هزار ریال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا قاسم عزتی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز در خصوص میوه شب یلدا، گفت: مشکلی از جهت تامین میوه شب یلدا نداریم و از چند روز گذشته هندوانه نیز از شهرهای جنوبی وارد میدان میوه و تره بار ارومیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: مرکبات و انواع میوه و سبزیجات در بازار به وفور وجود داشته و هیچ مشکلی این جهت نداریم البته قیمت مرکبات نیز به دلیل سال باروری بودن باغات مرکبات مناسب است.

,

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه، با بیان اینکه قیمت هر کیلو پرتقال به صورت میانگین ۲۵ هزار ریال است، ادامه داد: در مسئله تامین سیب در بازار مشکل وجود دارد چراکه کشاورزان تمایل به فروش سیب نداشته و سیب مورد نیاز بازار از مراغه و شهرهای اطراف تامین می شود.

,

وی، در خصوص هندوانه شب یلدا نیز، اظهارداشت: در چند روز گذشته هندوانه وارد بازار شده و درصورت مراجعه به میدان تره بار شاهد ورود روزانه چندین تریلر هندوانه وارد بازار می شودد.

,

عزتی، بیان کرد: هر کیلو هندوانه از ۱۰ هزار ریال تا ۲۸ هزار ریال به فروش می رسد که علاوه برفروش اقدام به ذخیره سازی این محصول نیز می کنیم

,

وی: ابراز کرد: هندوانه های موردنیاز از شهرهای جنوبی کشور از جمله میناب و بندرعباس تامین می شوند.

,

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه، همچنین خاطرنشان کرد: افزایش قیمت کرایه ماشین های باربری حدود ۱۰۰ درصد وجود داشته و این عامل در قیمت هندوانه به صورت مستقیم تاثیر گذار بوده و موجب افزایش قیمت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه