اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران خبرداد:

چهار برند تولید‌کننده لوازم خانگی ایرانی و خارجی قیمت محصولات خود را کاهش می‌دهند

چهار برند تولید‌کننده لوازم خانگی ایرانی و خارجی قیمت محصولات خود را کاهش می‌دهند
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران از کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی چهار برند معروف تولید‌کننده لوازم خانگی داخلی و خارجی خبرداد و گفت: قطعا دیگر تولیدکنندگان هم به این ۴ برند خواهند پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با فارس گفت: 2 برند تولید‌کننده لوازم خانگی داخلی و همچنین 2 برند تولید‌کننده لوازم خارجی کاهش قیمت‌ محصولات خود را از شنبه 25 آذرماه اغاز می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت‌ها در دستور کار این 4 برند لوازم خانگی قرار گرفته است، گفت: این در حالی است که تولیدات این کارخانه‌ها با استفاده از ارز دولتی نیست بلکه این کارخانجات از ارز نیمایی استفاده می‌کنند. 
,
 
,
طحان‌پور با بیان اینکه به دنبال کاهش قیمت توسط این 4 برند قطعا تولید‌کنندگان دیگر هم برای کاهش قیمت به آنها خواهند پیوست گفت: با توجه به رکود حاکم بر بازار لوازم خانگی این تولید‌کننده‌ها تصمیم گرفتند تا با کاهش قیمت به بازار رونق ببخشند، ضمن اینکه با کاهش قیمت‌ها و نزدیک شدن به پایان سال و شب عید شرایط بهتری برای خریداران فراهم می‌شود. 
,
 
,
وی با بیان اینکه این تولید‌کنندگان با کاهش سود خود حاضر به رونق بخشی به بازار شده‌اند گفت: ضمن اینکه شرایط فروش اعتباری توسط کارخانه‌ها برای فعالان بازار لوازم خانگی فراهم آمده است. 
,
 
,
وی گفت: همچنین برخی شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی با دادن کارت هدیه خرید لوازم خانگی در صدد جلب مشتری و رونق بخشی به بازار هستند. 
,
 
,
به گزارش فارس این اقدام تولید‌کنندگان لوازم خانگی درحالی است که علیرغم کاهش قیمت ارز در یک ماه اخیر خودروسازان به فکر افزایش قیمت تا سقف 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار افتاده‌اند و به تازگی یکی از خودروسازان در پیش فروش اخیر خود قیمت برخی محصولات خود را حتی تا 38 میلیون تومان افزایش داد. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه