اخبار داغ

رئیس سابق شورای شهر تهران:

تحریم های آمریکا علیه ایران قطعاً شکست می خورد / برخی در داخل کشور اقتصاد مقاومتی را اجرا نکردند

تحریم های آمریکا علیه ایران قطعاً شکست می خورد / برخی در داخل کشور اقتصاد مقاومتی را اجرا نکردند
رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه اسرائیل و امریکا امروز درگیری شدید داخلی دارد و قطعاً تحریم های آمریکا به شکست خواهد انجامید، گفت: متاسفانه برخی در کشور اقتصاد مقاومتی را دنبال نکردند که اگر دنبال می کردند قطعاً مشکلات کشور حل می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مهدی چمران شب گذشته در نهمین یادواره 13 شهید دانشجو و 3 شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر و شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده‌های معزز شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عده ای به دنبال این هستند که جایگاه شهدا را با طرح شبهاتی بشکنند این افراد کور خوانده‌اند چرا که نه‌تنها آنها بلکه بزرگ‌ترهای آنها نیز توان شکستن این جایگاه را ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه  جایگاه شهدا بسیار بالاتر و رفیع تر است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) به برپایی محافل عزاداری نیازی ندارد و شهدا هم به این محافل و یادواره‌ها نیازی ندارند و بنده هم به‌عنوان عضوی از خانواده شهدا اعلام می‌کنم که خانواده شهدا هم نیازی به سرکشی و برگزاری مجلسی ندارند.

,

رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز بر پایه شهادت امام حسین (ع) شکل گرفت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از 15 خرداد 42 که شکل رسمی خود را آغاز کرد و در عاشورای 42، هیئت های عزاداری با عکس امام به راه افتادند و هراس و لرزه ای بر اندام شاه انداختند.

,

وی با اشاره به اینکه امروز افرادی هستند که می گویند امام برای موزه تاریخ است و مدعی هستند که از ابتدا هم به انقلاب اعتقادی نداشتند، اذعان کرد: چرا باید در برابر فردی که با داشتن چنین عقایدی که مدعی است از اول به‌انقلاب اعتقادی نداشته است و به‌مقام معاونت وزیر هم رسیده است، سکوت کرد.

,

چمران با بیان اینکه اگر ملی گرای صرف هم باشیم باید به شهدا افتخار کنیم و برای زنده ماندن انقلاب، مکتب و کشور باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه بداریم، عنوان کرد: استکبار جهانی مردم بدون سلاح یمن را اینگونه به قتل می رسانند چون میدانند که انها به دنبال انقلاب اسلامی هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه در این تمدن بزرگ و چند هزار ساله ایران نمی توانیم مثل تاریخ دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس پیدا کنیم، تشریح کرد: در دفاع مقدس تمام دنیای استکبار به ایران حمله کردند  و پشت صدام ایستادند ولی رزمندگان انقلاب اسلامی در برابر آنها ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

,

نایب‌ رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه اسرائیل و امریکا امروز درگیری شدید داخلی دارد و قطعاً تحریم های آمریکا به شکست خواهد انجامید، ابراز کرد: متاسفانه برخی در کشور اقتصاد مقاومتی را دنبال نکردند که اگر دنبال می کردند قطعاً مشکلات کشور حل می شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه